دسته بندی نشده

فرانسیس نگانو به مربیگری مایک تایسون قبل از مبارزه تایسون فیوری اطمینان دارد

فرانسیس نگانو به مربیگری مایک تایسون قبل از مبارزه تایسون فیوری اطمینان دارد

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در MMAJunkie.com.

***

لندن – فرانسیس نگانو احساس خوبی نسبت به آمادگی خود در آستانه مبارزه مورد انتظارش با تایسون فیوری دارد.

نگانو، قهرمان اسبق سنگین وزن UFC، اولین بوکس حرفه ای خود را در 28 اکتبر در ریاض، عربستان سعودی در برابر فیوری، که عنوان سنگین وزن WBC را دارد و به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای امروزی در نظر گرفته می شود، انجام می دهد.

با وجود اینکه او کوه بلندی برای صعود دارد، اما احساس خوبی در آماده شدن با بوکسور افسانه ای دارد مایک تایسون.

نگانو گفت: «خیلی چیزها کنفرانس مطبوعاتی قبل از مبارزه پنجشنبه وقتی از او پرسیدند چقدر از تایسون یاد گرفته است. من مایک تایسون را از چه زمانی می‌شناسم که نمی‌دانم، و چند بار با او ملاقات کرده‌ام و برای اینکه این بار او را داشته باشم، می‌گویم، خوب؟ گاهی اوقات کمی گیج میشدم. من می گویم "او اینجا نیست که فقط تماشا کند."

او اینجاست به خاطر مبارزه من و برای کمک به من، و در واقع به من دستورالعمل ها و چیزهایی می دهد، و من می گویم، "مرد، این در واقع مایک تایسون است." من زمین نمی خورم این واقعی است. این چقدر بزرگ است.»

نگانو از محدودیت ها آگاه است. او یک بوکسور مادام العمر نیست، اما فکر می کند که در بهترین موقعیت قرار گرفته است تا یکی از بزرگترین ناراحتی های تاریخ بوکس را رقم بزند.

نگانو گفت: «بدیهی است که طی چند ماه، هیچ کس هرگز از سبک مایک تایسون تقلید نکرده و به بهترین شکل او این کار را انجام نداده است. "این کاری نیست که من انجام دهم. اما هنوز چیزهای زیادی از او یاد می‌گیرم. او فقط در ناک اوت کردن مردم خوب نبود. او در حرکت و تکنیک بوکس خود بسیار خوب بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا