مسابقات one

دددوانگلک در یک بازی 4-0 می‌رود، پلنگ سیاه و سوریانلک در ONE Friday Fights 35 فیلم هیجان‌انگیز را اجرا کردند.

دددوانگلک در یک بازی 4-0 می‌رود، پلنگ سیاه و سوریانلک در ONE Friday Fights 35 فیلم هیجان‌انگیز را اجرا کردند.

تایکی نایتو ددوانگلک Tded99 مبارزات ONE جمعه 26 28

دددوانگلک در یک بازی 4-0 می‌رود، پلنگ سیاه و سوریانلک در ONE Friday Fights 35 فیلم هیجان‌انگیز را اجرا کردند.

تایکی نایتو ددوانگلک Tded99 مبارزات ONE جمعه 26 28

رسیدن به حماسه هرگز کار آسانی نبود ONE Friday Fights 34 ویترینی که هفته گذشته در ورزشگاه بوکس لامپینی فرو رفت.

اما بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان این وظیفه را به جان خرید و به جهان تماشاگر با یک کارت الکتریکی دیگر در ONE Friday Fights 35 در روز جمعه 29 سپتامبر.

این رویداد پرچرب که به صورت زنده در پرایم تایم آسیا برگزار شد، مملو از فستیوال‌های شلوغ در سراسر موی تای، MMA و کیک بوکسینگ بود – و در نتیجه هیجانی از بالا به پایین بود.

قبل از اینکه توجه به سنگاپور برای ONE Fight Night 14: Stamp vs. Ham بعداً امروز، در اینجا خلاصه ای از تمام اتفاقات بانکوک، تایلند، در ONE Friday Fights 35 است.

ضربه چشمگیر ددوانگلک بر کونگسوک غلبه می کند

ددوانگلک Tded99 Kongsuk Fairtex ONE مبارزات جمعه 35 53

در رویداد اصلی، Kongsuk Fairtex و دددوانگلک Tded99 در یک نبرد موی تای در وزن مگس 3 راند همه چیز خود را به کار بردند و درخشش فنی و قلبی فراوانی را به نمایش گذاشتند تا شب ویژه دیگری را در پایتخت تایلند به پایان برسانند.

هر دو مرد که به سبک موی فمور معروف بودند، به نان و کره خود چسبیدند تا مزیت را به دست آورند. کونگ سوک به خوبی توانست گارد رقیب خود را شکست، و ددوانگلک با همان ضربان رقصید و در عین حال مطمئن شد که هر بار که ضربه ای می زد، با صدای بیشتری پاسخ می داد.

با این حال، در راند سوم، کونگسوک بیشتر از اینکه فرود بیاید، شروع به از دست دادن کرد، که به ددوانگلک اجازه داد تا با بازی ضربات شدید خود، مبارزه را از بین ببرد و در پایان یک پیروزی قطعی و متفق القول را برای او به ارمغان آورد.

ددوانگلک با این پیروزی – چهارمین پیاپی او در ONE Friday Fights – رکورد خود را به 54-10 ارتقا داد.

پلنگ سیاه به اجرای کامل سوریانلک در یک نبرد حماسی پایان می دهد

پلنگ سیاه و سوریانلک پور ینینگ در یک نمایش شگفت‌انگیز از وزن مگس موی تای شرکت کرد که اولی پس از سه راند شدید در صدر قرار گرفت.

سوریانلک با ضربات سنگین پا، لحن را تنظیم کرد و با نیت خطرناک هموطن تایلندی خود را تعقیب کرد. اما Black Panther در فریم دوم مبارزه را بر روی سر خود برگرداند و به همان شکل به آتش پاسخ داد.

ستاره 23 ساله سوریانلک را با ضربات پا قصابی کرد تا ترکیبات قدرتمندی ایجاد کند و او را در نیمه راه روی بوم انداخت. با این حال، نماینده Por Yenying/Bravery Gym اینطور بیرون نمی رفت.

این جفت برای چرم در بند پایانی جهنم انداختند، اما دستان سنگین پلنگ سیاه یک بار دیگر سوریانلک را رها کردند.

هر دو ناک داون، همراه با پرخاشگری او، عامل تعیین کننده ای برای داوران بود و هر سه به ورزشکار تیم مهدی ذاتوت پیروز شدند و او را به امتیاز 78-17 رساندند.

بتمن Rungsangtawan را با اوپرکات دور اول محو کرد

پس از کوتاه آمدن در دو مسابقه اول ONE Friday Fights، بتمن یا آچاریا یک پیروزی به یاد ماندنی به دست آورد Rungsangtawan Sor Parrat در سومین حضور تبلیغاتی خود

قهرمان سابق موی تای ورزشگاه لومپین از زنگ آغاز مسابقه موی تای وزن 136 پوندی به دنبال رقیب خود رفت و سعی کرد با مشت از ضربات رانگسانگتاوان عبور کند.

این پرخاشگری برای ورزشکار 28 ساله کیاتپت نتیجه داد، زیرا او با یک آپرکات چپ رعد و برق وارد صحنه شد که مستقیماً از گارد رقیبش برخورد کرد.

این ضربه رانگسانگتوان را در 1:37 راند اول شکست داد و رکورد بتمن را به 69-22 رساند.

Sagaengarm Ploykhao را برای پیروزی در دور سوم TKO حذف کرد

Sagaengarm Jitmuangnon بر یک بازی غلبه کرد Ploykhao VK Khaoyai در ماجرای موی تای وزن 112 پوندی خود برای یافتن راه بازگشت به ستون برنده در ONE Friday Fights.

ورزشکار جیتم‌انگنون مبارزه را با تمام تفنگ‌ها شروع کرد، مشت‌هایی را به دسته‌های دسته‌ای پرتاب کرد و با آرنج‌های متناوب، یکی از آن‌ها دشمنش را زود باز کرد.

اگرچه پلویخائو تلاش می‌کرد تا هر چیزی را جمع و جور کند، اما به آن احترام می‌گذارد، او آویزان شد و با چند ضربه بدن که لحظه‌ای هموطن تایلندی‌اش را به پشتی هل داد، پاسخ داد.

با این حال، به نظر می‌رسید که هیچ‌کدام از این‌ها ساگانگرم را از هدفش برای یافتن یک پایان سوم در ONE منصرف نمی‌کند، و او با شلیک‌های زیادی ارتباط برقرار کرد تا 45 ثانیه پس از پایان فریم نهایی، رکورد خود را به 102-32 افزایش دهد.

جمهوری بعد از ماجرای آتشین سه دور، پیروزی تصمیم گیری را به ثمر رساند

دو تن از جذاب ترین استعدادهای جوان موی تای برای اولین بار جمعه شب به رینگ ONE آمدند و قدرت ستاره ای جمهد وی کی خاویایی او را در حال عبور دیدم Petparuehat Sitnayoktaweeptaphong در نبرد موی تای 120 پوندی خود.

برنامه بازی جمهوری از همان ابتدا مشخص بود زیرا او بلافاصله هموطن خود را تحت فشار قرار داد و در دور ابتدایی بمب ها را پرتاب کرد. پتپاروهات به زودی شروع به خواندن ترکیبات کرد، اما در فریم دوم برگشت و شمارنده های پویا را فرود آورد.

در نتیجه حرکت رفت و برگشت در ادامه مسابقه در مرکز صحنه قرار گرفت، اما فشار و تهاجمی جمهد بود که در پایان تصمیم به اتفاق آرا گرفت.

ستاره PK Saenchai MuayThaigym چهل و نهمین پیروزی حرفه ای خود را با اولین برد به دست آورد.

Patakaek بهترین Prikthaidam در نبرد سخت

Patakaek Theppakin Prikthaidam Jitmuangnon ONE Friday Fights 35 34

چیز زیادی برای جدا کردن وجود نداشت پاتاکائک تپاکین و Prikthaidam Jitmuangnon در مسابقه سه راند موی تای خود در وزن بانمک.

در راند اول، هر دو مرد در تلاش بودند تا ریتم خود را در فاصله و داخل کلینچ بیابند، اما دقت پاتاکاک در راند دوم که با مشت‌های مستقیم و ضربات چپ به گل رسید، آشکار شد.

پریکتایدام دائماً به دنبال زدن مشت های سنگین بود و شروع به یافتن نشان خود در راند سوم کرد، اما این برای تحت تأثیر قرار دادن داوران کافی نبود.

آنها دقت پاتاکاک را به عنوان تفاوت بین این دو ستاره تشخیص دادند و به او تصمیم متفق القول بردند تا رکورد خود را به 61-15 برساند.

استاد کلاس قابل توجه نباتی پونگسیری را می بیند

کیامران نباتی پونگسیری پی کی سانچای ONE مبارزات جمعه 35 35

ستاره شکست ناپذیر کیامران نباتی تعظیم تبلیغاتی خود را با یک پیروزی کوبنده در برابر پونگسیری پی کی سانچای در اکشن موی تای وزن 145.4 پوندی.

مهاجم روس به رقیبش طعم داروی خودش را چشید، پشت سرش کار می کرد و با زانوهای بزرگ، قلاب های بیل، و مستقیم داخل جیب کار می کرد.

به‌طور خاص به نظر می‌رسید که کار او روی بدن بیشترین آسیب را وارد کرده است، زیرا پونگسیری شروع به تعویض دنده‌ها در اواسط راه کرد.

این تنها نماینده فرشته مایکل را بر آن داشت تا خروجی خود را افزایش دهد، و او با ترکیب های سه تکه و چهار تکه ای برای پایان دادن به مسابقه دست به کار شد.

هر سه داور در کنار رینگ، پیروزی را به نباتی دادند و در نهایت امتیاز او را به 19-0 رساندند.

ستاری رمبو را در مسیر اولین پیروزی کنترل می کند

سجاد ستاری می خواست در اولین سفر خود در ONE علامتی بگذارد، و دقیقاً این کار را در مقابل یک بادوام انجام داد رمبو مور راتاناباندیت در سه دور موی تای در وزن بانتم.

“سوپرمن ایرانی” در طول نبرد سرگرم کننده ضربات خود را تمیز، تیز و دقیق نگه داشت. دشمن تایلندی او لحظات خود را داشت، اما خونسردی و برنامه بازی ستاری به او اجازه داد تا از بیشتر دردسرهای پیشنهادی جلوگیری کند.

ستاره تازه‌کار در دقایق پایانی زمانی که رمبو را با آرنج به موقع از داخل برید، خود را بیشتر متمایز کرد.

در نهایت، کنترل و سرعت تهاجمی ستاری باعث شد تا او اولین برد را با تصمیم اتفاق آرا به ارمغان آورد و امتیاز کلی او را به 28-9 رساند.

Boutasaa در نبرد کیک بوکسینگ با Karabag تصمیم گیری می کند

محمد “بیش از حد تیز” بوتاسا غلبه کرد فورکان قره باغ در یک مسابقه مهیج کیک بوکسینگ وزن پر که طرفداران را تا انتها مجذوب کرد.

بوتاسا اوایل راحت به نظر می رسید و از شوت های قدرتی رقیب ترکیه ای خود طفره می رفت تا با ضربات و مشت های مستقیم به گل برسد.

با این حال، کاراباگ در راند دوم خانه ای برای دستان خود پیدا کرد، و او “Too Sharp” را داشت که از ترکیب قلاب چپ و راست متقاطع می پیچید. اما ستاره مراکشی دور را دید و در فریم نهایی با قدرت برگشت.

بوتاسا از ضربات فشار چاقو به بدن و سر استفاده کرد تا از برتری خود نهایت استفاده را ببرد و این به اندازه کافی باعث شد داوران را متقاعد کند تا او را با تصمیم نزدیک به اتفاق آرا به پیروزی برسانند که رکورد او را به 16-2 رساند.

Chanajon در نبرد سخت از جارویس عبور می کند

در اکشن سبک وزن موی تای، Chanajon PK Saenchai گذشته لبه دار جورج جارویس در مسابقه ای که هر دو مرد تا زنگ پایانی اعتصاب کردند.

این ورزشکار تایلندی ابتدا برای از بین بردن این مرد انگلیسی 23 ساله به یک بازی ضربات سنگین تکیه کرد، سپس در هر فرصتی اسلحه‌ها را عوض کرد و با ضربه‌های بدن و آرنج به زمین زد.

در بیشتر موارد، Chanajon پشت دشمن خود را در برابر طناب ها قرار داده بود، اگرچه جارویس موفق شد در راند سوم به ریتم برسد.

اما برای اولین ستاره کمی دیر بود، و صدا و دقت ستاره PK Saenchai MuayThaigym او را به یک برد با تصمیم‌گیری در پایان سوق داد.

سومین پیروزی متوالی Chanajon در ONE Friday Fights امتیاز کلی او را به 113-30 ارتقا داد.

Phetchumpair بریلی را در کلینیک 90 ثانیه ای از بین می برد

باشگاه ورزشی Phetchumpair Highland زمانی که او ملاقات کرد به شکلی ویرانگر به ONE رسید لیزا بریرلی در اکشن موی تای وزن 112 پوندی.

اولین بازیکن تایلندی، دینامیک را از آفست کنترل کرد و ضربه های پاک کننده را بر روی دشمن بریتانیایی خود فرود آورد.

سپس پچامپیر بریرلی را با دست راستش از وسط نیش زد و غرایز تمام کردن او از آنجا به وجود آمد.

او با فشار خود بی امان ماند و با دست راست بزرگ در ساعت 1:30 دور اول به کار پایان داد تا بیست و یکمین پیروزی حرفه ای خود را کسب کند.

رادزوان غالب در برابر اولسیم، امتیازات ارسالی دور نهایی

جیهین “گربه سایه” رادزوان نمایش را با برتری تسلیم خوب باز کرد جنلین “The Graceful” Olsim.

اگرچه اولسیم در همان اوایل به رادزوان دست یافت، اما این «گربه سایه» بود که بر اکثریت قریب به اتفاق مبارزات MMA وزن 120.8 پوندی آنها تسلط داشت.

او راه خود را با دشمن فیلیپینی خود در مبادلات دست و پنجه نرم کرد، او را به زمین انداخت و از مواضع مسلط به زمین حمله کرد.

در راند سوم، اولسیم سعی کرد از سوار شدن توسط نیروگاه مالزی اجتناب کند، اما رادزوان یک قدم جلوتر بود، و او به طرز ماهرانه‌ای روی یک چوک مثلثی چسبید و قبل از اینکه روی بازو بچرخد تا در ساعت 1:34 ضربه بزند، رکورد MMA خود را به 9 افزایش داد. -3.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا