مسابقات one

3 ستاره پاداش عملکرد 50000 دلاری در ONE Fight Night 14 را به خانه می برد

3 ستاره پاداش عملکرد 50000 دلاری در ONE Fight Night 14 را به خانه می برد

اسمیلا ساندل

3 ستاره پاداش عملکرد 50000 دلاری در ONE Fight Night 14 را به خانه می برد

اسمیلا ساندل

هیچ کمبودی در پایان های هیجان انگیز و اکشن فراموش نشدنی وجود نداشت ONE Fight Night 14: Stamp vs Ham on Prime Video، که جمعه گذشته، 29 سپتامبر، به طور زنده در پرایم تایم ایالات متحده پخش شد.

با این حال، سه سوپراستار با ناک‌اوت‌های برجسته‌شان بالاتر از بقیه درخشیدند – و این باعث شد که آن‌ها مقداری پول اضافی به همراه داشته باشند.

رئیس و مدیرعامل ONE Championship چاتری سیتیودتونگ 50000 دلار پاداش عملکرد به قهرمان تازه تاج‌گذاری شده جهانی ONE اتم وزن MMA زنان اعطا کرد. تمبر Fairtex، یک قهرمان جهانی موی تای در وزن نی زنان اسمیلا ساندلو مدعی در حال افزایش وزن موی تای آسا تن پاو برای پیروزی های چشمگیرشان در ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور.

در رویداد اصلی، استمپ عنوان جهانی MMA وزن اتمی ONE زنان را به دست آورد و با شکست دادن کهنه سرباز کره جنوبی اولین ملکه سه ورزش شد. هام سئو هی.

پایان در راند سوم به پایان رسید، زیرا ستاره تایلندی با یک ضربه بدن ویرانگر باد را از بادبان هام بیرون کشید. یک زانو تا دنده ها و به دنبال آن مشت های متوالی، مسابقه را به پایان رساند.

این پایان دیدنی 26 پوند طلا، یک جایگاه دیگر در کتاب های تاریخ و 50000 دلار پاداش عملکرد برای او به ارمغان آورد.

ساندل در دور سوم یک پیروزی قاطع را در برابر قهرمان جهانی موی تای وزن اتم زنان ONE کسب کرد. آلیسیا هلن رودریگز.

“طوفان” به اندازه کافی به نام مستعار خود عمل کرد، در اوایل حمله و اغلب در مسیر پایان TKO.

با این برد، ساندل از اولین دفاع موفق خود در مسابقات قهرمانی موی تای زنان ONE لذت برد و سنگاپور را نیز با پاداش عملکرد 50000 دلاری ترک کرد.

تن پاو به لطف ناک اوت تماشایی در دور سوم از تایلندی خطرناک اولین جایزه اجرای شب را به خانه برد. رامبولک چور عجلابون.

“نینجا آمریکایی” پس از انجام کار محکم در دو فریم اول، دشمن تایلندی خود را با دست راست منفجره تکان داد و او را با ضربه سر رعدآلود در بند آخر ذوب کرد تا لحظه ای را خلق کند که برای همیشه در حلقه برجسته او زنده بماند. .

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا