دسته بندی نشده

جرمل چارلو در مورد آمادگی خود برای مبارزه با کانلو آلوارز: “به این راحتی ها نمی توان به 168 رسید”

جرمل چارلو در مورد آمادگی خود برای مبارزه با کانلو آلوارز: “به این راحتی ها نمی توان به 168 رسید”

یکی از مهمترین فاکتورهایی که منجر به مبارزه کانیلو آلوارز و جرمل چارلو برای پرداخت به ازای هر نمایش در 30 سپتامبر شد، اندازه است.

آلوارز قهرمان بلامنازع وزن 168 پوندی است و چارلو با 154 پوند، به همین ترتیب است، به این معنی که دومی در دو دسته وزنی بالا می رود تا با یک تالار مشاهیر رای اول آینده روبرو شود.

چارلو (35-1-1، 19 KO) احتمالاً در وزن کشی به سقف تقسیم بندی نزدیک نمی شود، اما او حدود 10 پوند اضافه کرده است، که او به او گفت. BoxingScene.com یک چالش است.

از او پرسیده شد که اگر در T-Mobile Arena مقابل آلوارز موفق باشد، ممکن است در 168 سالگی بماند یا خیر.

او به این رسانه گفت: «مرد، من واقعاً هنوز این را نمی دانم. 168 هنوز به طور قابل توجهی شبیه به تقسیم وزن من نیست. ساختن 168 به این راحتی نیست. من باید وزن اضافه کنم و افزایش وزن زمانی که شما واقعاً سخت کار می کنید واقعاً سخت است.

«… من قطعا جنگجوی طبیعی بزرگتر نیستم. 168 تقسیم وزن من نیست.

این چیزی است که تصمیم چارلو را برای مبارزه با آلوارز (59-2-2، 39 KO) بسیار جسورانه کرد. او امیدوار است که همتایان خود را برای انجام حرکات مشابه ترغیب کند.

او گفت: “گاهی اوقات برای انجام بهترین مبارزات در بوکس، باید شانس و ریسک داشته باشید.” این فقط ماهیت این بازی است. ما می خواهیم به ورزش خود ادامه دهیم، زیرا مبارزه هایی از این دست باعث می شود ورزش بوکس بسیار قابل توجه و درجه یک باشد.

ما باید به انجام این کارها ادامه دهیم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا