تکواندو

دوره بین المللی مربیگری ITF برگزار شد؛ مدرس فدراسیون جهانی: ایران می تواند مرکز ITF خاورمیانه شود/ساعی: برای نخستین بار شاهد برگزاری چنین دوره ای در تهران هستیم

دوره بین المللی مربیگری ITF برگزار شد؛
                                                    مدرس فدراسیون جهانی: ایران می تواند مرکز ITF خاورمیانه شود/ساعی: برای نخستین بار شاهد برگزاری چنین دوره ای در تهران هستیم


مدرس فدراسیون جهانی: ایران می تواند مرکز ITF خاورمیانه شود/ساعی: برای نخستین بار شاهد برگزاری چنین دوره ای در تهران هستیم

دوره مربیگری بین المللی ITF با تدریس مدرس فدراسیون جهانی برای نخستین بار در تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، این دوره با حضور 75 مربی از استان های مختلف توسط  کمیته ITF و با تدریس «دون دالتون» رئیس و مدرس فدراسیون بین المللی به مدت 4 روز در خانه تکواندو برگزار شد.  

عصر دوشنبه 29 آبان ماه مراسم اختتامیه دوره فوق با حضور هادی ساعی رئیس، دکتر اصغر رحیمی دبیرکل، لیلا سلیمی نایب رئیس بانوان، محمد جشمیدی حزانه دار، جمشید سهرابی رئیس انجمن پاراتکواندو فدراسیون و جمعی از اساتید و پیشکسوتان تکواندو برگزار شد.

در ابتدای این مراسم رئیس فدراسیون  ضمن تشکر از مسئولان کمیته ITF برای اهتمام در برگزاری این دوره برای نخستین بار در تهران، عنوان داشت: تلاش های زیادی صورت گرفت تا شاهد برگزاری این دوره با حضور آقای «دالتون» یکی از بهترین مدرسان حال حاضر دنیا از ایرلند باشیم. امیدوارم این کلاس در ارتقا فنی شرکت کنندگان موثر بوده و از شما توقع داریم که آموخته های خود را در استانها به شاگردان خود منتقل کنید.

ساعی ادامه داد:  این برای ما جای خرسندی است که امروز ITF در ایران دارای تشکیلاتی مستقل است. اولین دوره مسابقات در هر دو بخش آقایان و بانوان با استقبال خوب تکواندوکاران این رشته از شهرها و استانهای مختلف و همچنین  مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد.  خیلی علاقمندیم تا تکواندو ITF همانند WTF  منسجم و هدفمند پیش رفته و در دنیا به موفقیت هایی دست پیدا کند.

پس از صحبت های رئیس فدراسیون، محمد مهدی عسگر پور رئیس کمیته ITF طی سخنانی با تشکر از رئیس فدراسیون برای فراهم آوردن فعالیت مستمر این رشته عنوان داشت: واقعیت موضوع این است که تکواندو ITF بخش زیبای تکواندوست که نسل های اول و دوم تکواندو ایران به آن می پرداختند ولی مناسبات سیاسی و ورزشی در جهان باعث شد این رشته مسیر متفاوتی در پیش بگیرد. از سالها قبل که فعالیت این رشته توسط ما و برخی دوستان جدی تر شد، فدراسیون کمتر شرایط لازم را برای کار فراهم کرد که خدا را شکر با حضور استاد ساعی در راس فدراسیون  فضا مهیا شد تا ITF هم دیده شده و برنامه های خود منسجم پیش ببرد که برگزاری این دوره بین المللی یکی از همین برنامه هاست.

«دون دالتون» مدرس این کلاس هم با ابراز خرسندی از حضور در تهران  و برگزاری این دوره گفت: در کشورهای مختلفی حضور داشته ام، ولی این دوره یک تجربه منحصر به فرد برای من بود و واقعا امکانات خوبی را در اختیار دارید. خیلی دوست دارم که ایران به یک پایگاه قوی برای ITF  در آسیا تبدیل شود.

در ادامه احکام حاضرین در دوه توسط مسئولان فدراسیون اهدا شد. ضمن اینکه «دالتون» با همراهی رئیس و دبیرکل فدراسیون از بخش های مختلف فدراسیون بازدید کرد.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا