دسته بندی نشده

مسابقه مجدد جو جویس با Zhilei Zhang یک چالش “ساخت یا شکست” است

مسابقه مجدد جو جویس با Zhilei Zhang یک چالش “ساخت یا شکست” است

آیا این برای جو جویس انجام می‌شود یا می‌میرد؟

این مرد لندنی هرگز یک تکنسین یا ورزشکار بزرگ نبود، اما بوکسوری ماهر با اندازه و قدرت غیرعادی بود که به او امکان داد در المپیک 2016 مدال نقره را به دست آورد و به عنوان یک حرفه ای یک رقیب اجباری عنوان جهانی شود.

سپس، در 15 آوریل، فاجعه رخ داد. جویس نتوانست از دست چپ ژیلی ژانگ دوری کند که چشم راست او را بست و داور را مجبور کرد. مبارزه را متوقف کنید در دور ششم

جویس در یک مسابقه برگشت شنبه شب در OVO Arena Wembley این شانس را خواهد داشت که اگر امیدوار است فرصتی برای مبارزه برای یک عنوان بزرگ جهانی داشته باشد، باید برنده شود.

در واقع، یک بازیکن 38 ساله با شکست های متوالی آینده چندانی ندارد.

جویس گفت: «ساخت یا خراب است TalkSport.

جویس (15-1، 14 KO) آشکارا به خودش اعتقاد دارد. او یک بند مجدد را در قرارداد برای مبارزه اول به کار برد تا اینکه با امتیاز آسان تری برای بازگشت به ستون برد و بازسازی اعتماد از دست رفته روبرو شود.

این باعث تعجب ژانگ شد (25-1-1، 20 KO)، که انتظار داشت دومین مبارزه بعد از یک یا دو مبارزه جویس رخ دهد تا نقاط ضعف خود را برطرف کند، که به گفته این مرد 40 ساله چینی شامل تکان ندادن سر و به طور کلی به صورت رباتیک مبارزه می کنند.

ژانگ معتقد است که رقیبش با پریدن به یک مسابقه برگشت اشتباه کرده است.

ژانگ به استاندارد اسپورت گفت: «این علم موشکی نیست که نتوانید در عرض چند ماه به سبک دیگری تغییر دهید. “به همین دلیل است که مبارزه دوم حتی سریعتر به پایان می رسد.”

جویس در مبارزه اول رقابتی بود اما نتوانست خود را با دست چپ راست حریف پنجه جنوبی خود وفق دهد که تقریباً به میل خود مشت را فرود آورد.

لندنی از زمان لنروی توماس در سال 2018 با یک چپ دست روبرو نشده بود، مبارزه ای که کمتر از دو راند کامل به طول انجامید. جویس به طور ضمنی گفت که عدم تجربه در برابر پنجه های جنوبی در اولین مبارزه با ژانگ علیه او کار کرد.

جویس به TalkSport گفت: «او عادت دارد با مبارزان ارتدوکس در آنجا باشد. او اولین پنجه جنوبی من پس از مدتی بود. این یک بازی کاملاً متفاوت با توپ است، تاکتیک‌های کاملاً متفاوت برای رویارویی با کسی که پنجه جنوبی است.»

او گفت این واقعیت که او در مبارزه اول چند راند قوی داشت، چیزی است که می تواند بر آن استوار باشد.

او گفت: “در اولین مبارزه ای که احساس کردم، با تماشای آن، فرصتی برای من فراهم شد تا در مبارزه پیروز شوم.” “این فقط یک نوع چشم مانند آن است که آن را به نیمه دوم مبارزه متوقف کرد. بنابراین ممکن است تفاوت ایجاد کند.»

اگر جویس این بار صاحب عنوان “موقت” WBO را شکست دهد؟

او به جایی که قبل از ناراحتی در مبارزه اول بود، بازخواهد گشت، در صدر رده بندی حداقل در یکی از چهار سازمان اصلی تحریم کننده.

او سپس باید بازی انتظار را از سر بگیرد، زیرا قهرمان یکپارچه اولکساندر اوسیک و تایسون فیوری، دارنده عنوان، آینده خود را طراحی می کنند. این می تواند ناامید کننده باشد، اما دقیقاً همان جایی است که می خواهید باشید، در موقعیتی برای یک مبارزه بزرگ.

اگر جویس شنبه ببازد؟ او می تواند به عنوان یک مبارز نخبه تمام شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا