مسابقات one

سوپرلک در سوپر مبارزه تاریخی موی تای در استادیوم لامپینی به سختی رودتانگ را شکست داد.

سوپرلک در سوپر مبارزه تاریخی موی تای در استادیوم لامپینی به سختی رودتانگ را شکست داد.

Superlek Kiatmoo9 Rodtang Jitmuangnon ONE Friday Fights 34 30

سوپرلک در سوپر مبارزه تاریخی موی تای در استادیوم لامپینی به سختی رودتانگ را شکست داد.

Superlek Kiatmoo9 Rodtang Jitmuangnon ONE Friday Fights 34 30

در یک رویارویی عظیم از بزرگان مهیج امروزی، سوپرلک کیاتمو9 دست داد رودتانگ جیتموانگنون اولین شکست او تحت قوانین ضربتی در مسابقات ONE در رویداد اصلی ONE Friday Fights 34 در 22 سپتامبر.

در حالی که سوپرلک قهرمان جهانی کیک بوکسینگ ONE Flyweight وزن خود را به خاطر چالش خود با قهرمان جهانی موی تای ONE Flyweight Rodtang از دست داد – که مسابقه آنها را به یک وزن 140 پوندی تبدیل کرد – ستاره های تایلندی یک کلینیک خیره کننده برای سنین در ورزشگاه بوکس Lumpinee Thailand در بانککو ایجاد کردند. .

دوستی بین این سوپراستارهای تایلندی با به صدا درآمدن زنگ افتتاحیه کنار گذاشته شد و «ماشین لگد زدن» بر ضربات راست سنگین خود تکیه کرد تا ترکیبات بوکس رودتانگ را کاهش دهد.

این ضربات ممکن است مانند چوب های بیسبال روی ران مرد آهنی وصل شده باشند، اما دومی – مثل همیشه – هرگز عقب نشینی نکرد، حتی در یک آرنج رو به بالا که سوپرلک را باز کرد.

رودتانگ در حالی که چشمانش به جایزه بود، در هر فرصتی فاصله را برای شروع بیت دوم کم می کرد. از طرف دیگر، سوپرلک در ماموریت خود برای کاهش سرعت دشمن معمولی سریع خود با استفاده از یک بازی ضربات سنگین موفق به نظر می رسید.

با ضرب و شتم پاهای رودتانگ، سوپرلک به زودی توانست سرعت را برای یک طلسم کوتاه دیکته کند. و با توپ در زمین خود، او دو بار به استفاده کامل فکر نکرد.

او پادشاه وزن پرواز موی تای را به سمت طناب ها فرستاد و زانویش را از جهنم رها کرد. “مرد آهنی” در حالت آماده باش بود، اما سوپرلک قبل از اینکه بتواند استراتژی مجددی داشته باشد، با یک آرنج ارتباط برقرار کرد که جمعیت را به جنون کشاند و رودتانگ برای هشت شمارش پایین آمد.

علیرغم آن شکست قابل توجه، اعتماد به نفس رودتانگ بدون تغییر باقی ماند و این امر دور سوم پر انرژی را از حرکت رفت و برگشتی به وجود آورد.

هر دو جنگجو سینک آشپزخانه را به سمت یکدیگر پرتاب کردند، رودتانگ مشت‌هایی را به دسته‌ها و گهگاهی آرنج‌ها شلیک می‌کرد، در حالی که سوپرلک بهترین ضربات دشمنش را می‌گرفت، راه خود را از قلمرو دشمن خارج می‌کرد و با ضربات تمیز مقابله می‌کرد.

در نهایت، بزرگترین مبارزه موی تای در چند سال اخیر ناامید نشد. این یک جنگ 9 دقیقه ای با حضور دو تن از بهترین ورزشکاران در بالای کوه های مربوطه ایجاد کرد.

متأسفانه، تنها یکی از آنها توانست به عنوان پیروز برود.

و در این مناسبت تاریخی – در بزرگ‌ترین مرحله در “مکه موی تای” – سوپرلک به اتفاق آرا بر رودتانگ پیروز شد که امتیاز حرفه‌ای چشمگیر او را به 136-29 رساند و شاید شروع یک رقابت داستانی بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا