مسابقات one

Reinier De Ridder Eyes ‘Redemption’ در مسابقه مجدد قهرمانی جهانی با آناتولی مالیخین

Reinier De Ridder Eyes ‘Redemption’ در مسابقه مجدد قهرمانی جهانی با آناتولی مالیخین

Reinier De Ridder Eyes ‘Redemption’ در مسابقه مجدد قهرمانی جهانی با آناتولی مالیخین

Reinier de Ridder در دایره ONE در Prime Video 5 ایستاده است

Reinier De Ridder Eyes ‘Redemption’ در مسابقه مجدد قهرمانی جهانی با آناتولی مالیخین

Reinier de Ridder در دایره ONE در Prime Video 5 ایستاده است

راینیر “شوالیه هلندی” د ریدر مشتاق است ثابت کند که از آخرین مبارزه خود بهتر است.

او فرصتی برای انجام این کار در اول مارس خواهد داشت، زمانی که از عنوان جهانی ONE MMA میانه‌وز در برابر تنها مردی که او را شکست داده دفاع می‌کند – قهرمان فعلی ONE سبک وزن و سنگین وزن MMA جهانی. آناتولی “اسلادکی” مالیخین.

آن مسابقه پرفروش مجدد قرار است در ورزشگاه زیبای Lusail Sports Arena در رویداد اصلی برگزار شود. ONE 166: قطر.

هنگامی که این دو مبارز برای اولین بار در دسامبر 2022 با هم درگیر شدند، دی ریدر قهرمان جهان دو بخش ONE شکست ناپذیر بود، با اعتماد به نفس و آماده دفاع از تاج سبک وزن خود در برابر روس شکست ناپذیر.

اما همه چیز در کمتر از یک راند تغییر کرد، زیرا مالیخین سخت‌گیر یک ناک اوت بی‌رحمانه را به ثمر رساند تا یکی از دو عنوان جهانی “شوالیه هلندی” را به دست آورد.

دی ریدر گفت که اکنون در حال آماده سازی نهایی برای این مسابقه مجدد مورد انتظار است onefc.com که او در اولین مسابقه با تمام پتانسیل خود عمل نکرد:

“من اشتباه کردم. من خودم نبودم من توپ را رها کردم و به دنبال این هستم که این یکی را خوب کنم.”

کمربند سیاه جودو و BJJ اعتراف می کند که – با توجه به تسلط باورنکردنی او در MMA تا آن مرحله – او در تمرینات خود به طرز خطرناکی از خود راضی شده بود.

او با ارسال دو حریف متوالی و سه حریف از چهار حریف آخر خود، همگی در مسابقات ONE World Title، وارد نبرد با مالیخین شد.

او می‌گوید که این موفقیت منجر به بدترین دشمن یک جنگنده شد – اعتماد بیش از حد:

“در آماده سازی برای مبارزه و شاید حتی مبارزات قبل از آن، به نوعی مسیری را از دست دادم که چه چیزی مرا عالی می کند. من از وقت گذاشتن به همان اندازه دور شدم و هر بخش کوچکی از بازی خود را توسعه دادم.

“شما 16 پیاپی پیروز می شوید، و صادقانه بگویم، متکبرانه به نظر نرسید زیرا من سعی نمی کنم مغرور باشم، همیشه در دعواها به راحتی پیش می رفت.

«همیشه همینطور بود. یک پسر جلوی من است، به سمت او می روم، او را پایین می آورم، خفه اش می کنم، اصولا. در ذهنم به نوعی گیر کرد که دعواها اینگونه پیش می روند و من می توانستم این کار را با هر کسی در دنیا انجام دهم – تا زمانی که نتوانستم.

دی ریدر افکار خود را قبل از آن رویارویی سرنوشت‌ساز با «Sladkiy» به یاد می‌آورد. در حالی که او از قدرت ضربات عظیم دشمن خود آگاه بود، انتظار داشت یک شب معمولی دیگر کار کند:

او یک دست راست بسیار قوی دارد. او با آن بسیار خطرناک است. اما، صادقانه بگویم، من می گفتم، “من قبلاً این را دیده بودم، و فقط می خواهم او را به راحتی پایین بیاورم و خفه اش کنم.”

“این چیزی نیست که من به طور معمول هستم، و این کسی نیست که می خواهم باشم.”

این مرد هلندی برای یک شکست دیگر در Malykhin هیجان زده است، این بار با کسب عنوان جهانی MMA در وزن میانی خود.

برای دی ریدر، هیچ خصومت شخصی با مردی که اولین و تنها باختش را به او داد، وجود ندارد. در عوض، همه چیز برای اثبات خود و مهارت هایش در بالاترین سطح است:

من خیلی خوشحالم که دوباره مالیخین است. بسیار خوشحالم که این فرصتی است که خودم را نجات دهم، که مهمترین چیز است. این در مورد بازگشت من به این آخرین مبارزه است. این در مورد من است که خودم را نجات دهم. این درباره رستگاری است.»

د ریدر پیشرفت های فنی و ذهنی خود را شرح می دهد

اکنون بیش از یک سال از آخرین مسابقه MMA خود می گذرد، رینیر د ریدر تغییرات مهمی را قبل از مسابقه مجدد خود با آناتولی مالیخین در ONE 166 برای عنوان قهرمانی جهانی انجام داده است.

او در اتاق وزنه کار اضافی انجام می دهد و اندازه و عضله خود را جمع می کند تا برای آمادگی بدنی خام روسی آماده شود.

این بازیکن 33 ساله همچنین تمرکز جدیدی بر روی ضربه زدن خود گذاشته است و خود را در ورزشگاه معروف Hemmers در هلند – خانه برخی از مخوف ترین کیک بوکسورهای سیاره زمین – قرار داده است.

او توضیح داد:

چیزی که برای من بسیار مهم است، چیزی که واقعاً به قلب من نزدیک است، جنبه فنی است که من روی آن بسیار سخت کار کرده ام.

من بسیاری از کارهای خیره کننده ام را در همرز انجام داده ام. من این کار را در گذشته انجام داده ام، اما نه به طور مداوم و نه آنقدر که در حال حاضر روی آن تمرکز کرده ام. رفتن به آنجا همیشه بسیار سخت است.»

دی ریدر فراتر از توسعه مهارت های استندآپ خود، عمیقاً به ذهنیت خود نگاه کرده است.

او که نمی‌خواهد همان اشتباهات آخرین مبارزه‌اش را تکرار کند، می‌داند که یک ذهنیت قوی – اما نه بیش از حد اعتماد به نفس – کلید خواهد بود:

چیز دیگری که برای من بسیار مهم است، بازی ذهنی من است. من واقعاً در سال گذشته خیلی به درون نگاه کردم. من واقعاً سعی کرده‌ام تغییراتی را در نحوه برخوردم با مبارزه ایجاد کنم، شیوه‌ای که به خودم به عنوان یک مبارز نگاه می‌کنم.»

با این پیشرفت‌ها، شاه‌پینگ میان‌وزن MMA معتقد است که می‌تواند به راه‌های پیروزی خود بازگردد، از طلای خود دفاع کند و به طرفداران یادآوری کند که او شاید ماهرترین هنرمند تسلیم این ورزش است.

دی ریدر افزود:

“من می دانم که نقاط قوت من در این نقطه نهفته است. من می دانم کجا می توانم کاری را که بهترین انجام می دهم انجام دهم. این فقط یک مسئله زمان است که من آن روزنه ها را دریافت کنم. تا زمانی که در امان بمانم، سرانجام گردن او را پیدا خواهم کرد.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا