مسابقات one

“ما تصمیمی نمی گیریم” – تان لو قول داد ایلیا فریمانوف را در مبارزه قهرمانی جهان ناک اوت کند

“ما تصمیمی نمی گیریم” – تان لو قول داد ایلیا فریمانوف را در مبارزه قهرمانی جهان ناک اوت کند

Thanh Le در دایره در ONE 160 ایستاده است

“ما تصمیمی نمی گیریم” – تان لو قول داد ایلیا فریمانوف را در مبارزه قهرمانی جهان ناک اوت کند

Thanh Le در دایره در ONE 160 ایستاده است

اعلامیه که تان لی مواجه خواهد شد ایلیا فریمانوف برای ONE موقت عنوان جهانی MMA وزن پر در ONE Fight Night 15 در Prime Video مثل یک پیچ از آب در آمد، اما ویتنامی-آمریکایی تعجب نکرد.

لو تصور می‌کرد که در مقطعی با پدیده روسی و با پادشاه لشکر ملاقات خواهد کرد تانگ کای در حاشیه به دلیل مصدومیت، این زوج در پرایم تایم ایالات متحده این جمعه، 6 اکتبر، به مصاف هم خواهند رفت.

در حالی که این بازیکن 38 ساله ترجیح می‌دهد کمی بیشتر برای فریمانوف برنامه‌ریزی کند، اما خوشحال است که قرار ملاقاتش بسته شده است.

و اگرچه او ابتدا قرار بود در اوایل امسال با تانگ برای عنوان قهرمانی بلامنازع جهانی مسابقه دهد، مدعی شماره 1 مشتاقانه منتظر این فرصت است تا فعال بماند و تاج موقت را به دست آورد.

لو با تأمل در شرایطی که منجر به مسابقه آینده او شد، توضیح داد:

“شما باید تقسیم را ادامه دهید. شما باید مبارزات عنوان را حفظ کنید تا همه چیز در حرکت باشد. زیرا کهنه بودن آن برای یک سال به علاوه برای شرکت و ما یک مشکل است [contenders] ماندگار در بالا

«اسم ایلیا مطرح شد، و من می‌دانستم که این دعوا در نهایت بدون توجه به هر اتفاقی رخ خواهد داد. چه تانگ کای را شکست دادم و قهرمان شدم، یا شاید باید راه برگشت را ادامه می دادم، می دانستم که این اتفاق خواهد افتاد.”

فریمانوف زمانی که دومین پیروزی چشمگیر خود را بر ONE به ثبت رساند، احتمال درگیری با یکی از سگ های برتر لشکر را افزایش داد. Shinechagtga Zoltsetseg در ماه ژوئن

مدعی رتبه سوم بلافاصله پس از ارسال در دور اول، Le را صدا کرد، اما قهرمان سابق وزن MMA ONE هنوز انتظار داشت در آن مرحله با تانگ روبرو شود.

با این حال، لی تمایل ستاره نوظهور برای رفتن به دنبال اسلحه های بزرگ را درک کرد و او منتظر یک آزمون سخت در رویارویی پرمخاطره آنها در این هفته است:

“اکنون، از آنجایی که این یک مبارزه برای عنوان قهرمانی است، فریمانوف من را راهی برای رسیدن به عنوان می بیند، اما حتی قبل از آن، او آن را به عنوان “هی، این یارو قهرمان بود.” من باید او را شکست دهم و او مرا به رویاهایم خواهد رساند.

اما این همه چیزی است که من برای آن کار کرده‌ام و واضح است که برای او نیز مهم‌ترین چیز است. بنابراین او بهترین Thanh Le را خواهد گرفت، من تضمین می‌کنم که بهترین Ilya را بگیرم، و این باعث آتش بازی خواهد شد.»

هیجان زده برای آتش نشانی با فریمانوف

Thanh Le به بازی ایلیا فریمانوف احترام می گذارد و از عنصر خطری که در بانکوک با آن روبرو خواهد شد لذت می برد.

ویتنامی-آمریکایی رقیب آتی خود را از طریق قهرمان سابق جهان در دو بخش ONE تماشا کرده است. مارتین نگوین و Shinechagtga Zoltsetseg، بنابراین او انتظار شدت زیادی از زنگ افتتاحیه دارد.

در همان زمان، او کارهای مغزی فریمانوف را پیش‌بینی می‌کند، که آی‌کیو مبارزه‌ای را با وحشیانه در مسابقه عنوان جهانی ONE Interim Featherweight MMA ترکیب می‌کند.

لی گفت:

او خیلی خوب است. او در لشگر آسیب دیده است، بنابراین برای من بسیار جذاب است که او به مردم آسیب وارد می کند. جلو می آید. او تهاجمی است. او بسیار ماهر است. بنابراین واقعاً خوب است که چنین نامی داشته باشید.

“من فکر می کنم این یک مبارزه نسبتا سریع و دشوار خواهد بود. و من این را خیلی دوست دارم. این چیزی است که روی کاغذ می گوید، و این چیزی است که مغز من به من می گوید، و این چیزی است که فکر می کنم مغز او بر اساس برخی از مصاحبه هایی که شنیده ام به او می گوید.

اگر او یک یا دو اشتباه مرتکب شود و مقداری از قدرتی را که من ارائه می‌دهم احساس کند، نمی‌دانم که به اندازه عادی پرخاشگر خواهد بود، اما من بسیار هیجان‌زده هستم که ببینم این واکنش و محورهای او چگونه است. و تنظیمات وارد عمل می شوند.”

علیرغم احترامی که به فریمانوف داشت، پادشاه سابق لشکر به توانایی خود در اعزام روس اطمینان دارد.

ساکن نیواورلئان فکر می کند که خروجی او دشمنش را مجبور به تغییر تاکتیک خواهد کرد – و پاسخ فریمانوف به فشار زمانی که توقفی پیش بیاید دیکته خواهد شد. به هر حال، لی شک ندارد که پایان قبل از نیاز به داور اتفاق می افتد.

او اضافه کرد:

من یک پیش‌بینی دو قسمتی به شما می‌دهم. فکر می‌کنم اگر او بیرون بیاید، کمی تحرک و قدرت داشته باشد و برنامه بازی‌اش را تغییر ندهد، آن وقت یک نفر اول خواهد شد.

اگر او یک مبارز باهوش است، اگر تنظیمات خود را انجام دهد و زود بیرون نیاید، فکر می‌کنم شاید یک پایان دور سوم باشد. اما این یک پایان خواهد بود.

من این را در هر دعوا می گویم. و حق با من بود به جز دعوای آخر. این اولین باری است که تصمیم می‌گیرم. زشت بود من آن را دوست نداشتم. ما تصمیمی نمی گیریم. این را به شما قول می دهم.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا