تکواندو

مداح: نباید از سطح بالای بازی های آسیایی غافل شد/ به دنبال درخشش در گرندپری چین هستیم


مداح: نباید از سطح بالای بازی های آسیایی غافل شد/ به دنبال درخشش در گرندپری چین هستیم

سرمربی تیم تکواندو بانوان براین باور است سطح بازی های آسیایی کم از بازی های جهانی ندارد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مینو‌مداح سرمربی تیم ملی تکواندو بانوان با پایان مسابقات تکواندو زنان و دستیابی به 2 مدال برنز با اشاره به سطح بالای این رقابت‌ها بیان کرد: بازی های آسیایی کم از بازی های جهانی ندارد و بسیاری از حریفان و رقبای ما در این رویداد در جهان صاحب عنوان و رنگ بسیار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: با این وجود بسیاری از آنها دور اول و دوم صعود نکردند و حذف شدند و در کنار آنها تکواندوکارانی که چندان نشان جهانی نداشتند، توانستند مدال کسب کنند.

سرمربی تیم ملی بانوان با بیان اینکه هرچندتوقع بیشتری از تیم بانوان داشتم اظهار  کرد: امیدوارم در رویداد گرند پری چین دختران بتوانند نتایج خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی این نکته را مورد توجه قرار اد که هر رویدادی برای ورزشکار یک تجربه است و سخنانش را اینگونه ادامه داد : ورزشکاران ما نیز باید در این بازی ها حضور می یافتند ، قرار نیست با یک باخت و اشتباه در بازی، حذف یا مورد ظلم قرار بگیرند.

مینو مداح نتیجه گرایی را سدی در رشد و ارتقا ورزشکاران دانست و گفت : بارها دیده ام به خاطر نتیجه گرایی ، ورزشکاران مان ، پس از یک رویداد مورد توجه قرارنمی گیرند. خدا را شاکریم که در فدراسیون تکواندو با وجود رییسی که خود عنوان دار واز قهرمانان بنام جهان است، نگاه متفاوت نسبت به قهرمانان و ورزشکارانی دارد و شرایطشان را درک می کند.

سرمربی تیم ملی تکواندو تصریح کرد: بچه های ما در مسابقات جهانی خوش درخشیدند،حتی در رویداد بعدی با توجه به نتایج آن رویداد انتظار دو مدال داشتیم که این اتفاق نیفتاد .

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های تمامی تکواندو کاران کشورمان ، کسب دو مدال برنز توسط بانوان ملی پوش کشورمان را مورد تقدیر قرار داد .

مینو مداح در پایان سخنانش برای برای کاروان ورزشی ایران، آرزوی موفقیت کرد و گفت : از تمام کسانی که برای کشورمان مدال کسب کردند و باعث خوشحالی مردم شدند تشکر می کنم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا