مسابقات one

“این یک بزرگ است” – سیج نورثکات برای مبارزه بعدی خود روی شینیا آئوکی تمرکز کرد

“این یک بزرگ است” – سیج نورثکات برای مبارزه بعدی خود روی شینیا آئوکی تمرکز کرد

“این یک بزرگ است” – سیج نورثکات برای مبارزه بعدی خود روی شینیا آئوکی تمرکز کرد

سیج نورثکات احمد مجتبی ONE Fight Night 10 35

“این یک بزرگ است” – سیج نورثکات برای مبارزه بعدی خود روی شینیا آئوکی تمرکز کرد

سیج نورثکات احمد مجتبی ONE Fight Night 10 35

سیج نورثکات “فوق العاده”. می‌خواهد با پایان دادن به یک درگیری که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، صحبت را عملی کند شینیا «توبیکان جودان» آئوکی.

برای سال‌ها، تماس‌هایی بین سوپراستار آمریکایی و افسانه ژاپنی وجود دارد. در حالی که تطابق آنها تقریباً در سال 2021 به نتیجه می رسد – و نورثکات ناامید است تا در نهایت آن را به واقعیت تبدیل کند.

با وجود مصدومیت سه ساله، “سوپر” سیج به نظر می رسید که در هنگام شکست هرگز از دست نداده است. احمد «ولورین» مجتبی در ONE Fight Night 10 در Prime Videoو در کنفرانس مطبوعاتی پس از مبارزه، یک بار دیگر درگیری احتمالی با “توبیکان جودان” مطرح شد.

نورث کات در مورد تمایل خود کاملاً واضح بود، و پس از اینکه چاتری سیتیودتونگ، رئیس و مدیر عامل ONE این احساسات را تکرار کرد، این جوان 27 ساله یک هدف منحصر به فرد در ذهن داشته است.

او گفت onefc.com:

“آره، قطعا [I still want that fight]. قبل از آخرین دعوای من با احمد، آن را در دست ساخت داشتیم. ما آن را تنظیم کردیم و او گفت که هنوز آن را می خواهد. من فکر می کنم ما باید این کار را انجام دهیم.

من از زمان آخرین مبارزه‌ام واقعاً روی شینیا متمرکز شده‌ام. بعد از دعوا وقتی با همه رسانه‌ها صحبت کردیم، کسی آن‌جا مطرح کرد که «تو و شینیا چطور؟» و مطرح شد که شاید مورد بعدی باشد. بنابراین از آن زمان، من فقط به این موضوع فکر می کنم.»

نورثکات حرفه هنرهای رزمی خود را در کاراته آغاز کرد و به یکی از پرافتخارترین رقبا در این ورزش تبدیل شد، در حالی که BJJ و کمربند سیاه جودو آئوکی یکی از ماهرترین متخصصان ارسال در تاریخ MMA است.

همین تضاد سبک ها برای برانگیختن علاقه طرفداران کافی است، اما “سوپر” ساگر نیز در طول سال ها برای تکمیل بازی خود سخت کار کرده است.

ارسال غافلگیر کننده او از مجتبی در دور اول قلاب پاشنه، گواه این موضوع بود، و او فکر می کند که این نبردی برای سنین مختلف در برابر قهرمان سابق سبک وزن ONE MMA جهانی خواهد بود.

نورث کات گفت:

“من فکر می کنم که مبارزه [with Aoki] یکی از طرفداران زیادی است که دوست دارند ببینند. یک گراپلر برتر و قهرمان سابق جهان در مقابل یک مهاجم – و من روی مبارزه خودم بسیار کار کرده ام – بنابراین فوق العاده هیجان انگیز خواهد بود.

من چند سال استراحت داشتم، و در آخرین مبارزه‌ام که با سابمیشن در راند اول پیروز شدم، برگشتم و اکنون احتمالاً با شینیا مبارزه خواهم کرد. او یکی از برترین بازیکنان این بخش است. او یکی از طولانی ترین قهرمانان جهان برای یک قهرمانی بود. این یک مورد بزرگ است.

واضح است که من به آنجا می روم تا تلاش کنم تا برنده شوم و حریفم را تمام کنم. بنابراین حدس می‌زنم بعد از مبارزه خواهیم دید.»

سیج نورث کات به سایر رقبای سبک وزن MMA توجه نمی کند

با توجه به شهرت و محبوبیتش، سیج نورثکات از مخالفان احتمالی کم ندارد.

بسیاری از همتایان او در بخش سبک وزن MMA تمایل خود را برای رویارویی با او اعلام کرده‌اند، اما این بازیکن بومی تگزاس در حالی که برای مسابقه با شینیا آئوکی رتبه 5 رده‌بندی شده توپ می‌زند، منحرف نخواهد شد.

و در حالی که او هدف بودن را قدردانی می‌کند، اما نمی‌تواند از یک آزمون بالقوه در برابر نماد واقعی تقسیم بگذرد:

باحال است. مردم دیگران را صدا می زنند، اما من تمرکزم را روی یک دعوا متمرکز کردم. بنابراین در حال حاضر، من روی مبارزه با شینیا متمرکز هستم.

او قهرمان سابق است. او کسی نیست که به او نگاه کند. این یک دعوای بزرگ است. من برای آن یکی هیجان زده هستم. امیدواریم به زودی به آن دست پیدا کنیم.

“مهمترین چیز این است که تمرکز خود را بر روی آنچه در مقابل شما قرار دارد داشته باشید.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا