مسابقات one

“من بسیار غرق شده بودم” – تمبر Fairtex مفتخر به دریافت کمربند عنوان جهانی MMA از آنجلا لی شد

“من بسیار غرق شده بودم” – تمبر Fairtex مفتخر به دریافت کمربند عنوان جهانی MMA از آنجلا لی شد

آنجلا لی و استمپ فرتکس

“من بسیار غرق شده بودم” – تمبر Fairtex مفتخر به دریافت کمربند عنوان جهانی MMA از آنجلا لی شد

آنجلا لی و استمپ فرتکس

ستاره تایلندی تمبر Fairtex بی سابقه ای را در رویداد اصلی انجام داد ONE Fight Night 14 در Prime Video.

در 29 سپتامبر، Stamp یک توقف برجسته از حلقه تولید کرد هام سئو هی برای کسب عنوان جهانی MMA وزن اتمی ONE – سومین عنوان جهانی او در سه رشته ورزشی رزمی.

پس از مبارزه، قهرمان سابق کیک بوکسینگ وزن اتمی زنان و قهرمان جهانی موی تای – و اکنون ملکه وزن اتمی MMA که به تازگی تاجگذاری کرده است – در مورد دستاورد تاریخی خود صحبت کرد.

تمبر گفت onefc.com:

من واقعاً احساس غرور و خوشحالی می‌کنم که عناوین سه‌گانه جهانی را به دست آورده‌ام. فکر می‌کنم من تنها کسی هستم که به این موفقیت دست یافته‌ام.»

استمپ و هام در ابتدا قرار بود برای تاج موقت لشگر بجنگند، اما تنها چند دقیقه قبل از ورود به دایره، صاحب عنوان طولانی مدت آنجلا لی “غیرقابل توقف”. اعلام کرد بازنشستگی قلبی او از MMA، درگیری را به یک مبارزه برای طلای بلامنازع تبدیل کرد.

علاوه بر این، استمپ در مارس سال گذشته لی را برای عنوان قهرمانی جهان به چالش کشید. و در حالی که تایلندی ها شکست سختی را متحمل شدند مسابقه MMA سال 2022، این دو ستاره پس از مسابقه لحظه ای تاثیرگذار را به اشتراک گذاشتند.

آن لحظه با استمپ گیر کرد، وقتی که “Unstoppable” کمربند را در ONE Fight Night 14 به او داد، غرق در احساسات شد:

“من خیلی غرق شده بودم زیرا آنجلا خودش کمربندش را به من می سپرد. یادم می آید آخرین باری که با او دعوا کردم، خودش به من گفت که قهرمان بعدی خواهم شد و من از این بابت احساس افتخار می کنم.

تمبر «داستان مبارزه» خود را به اشتراک می گذارد

بازنشستگی آنجلا لی – و از دست دادن عنوان بلامنازع جهانی MMA وزن اتمی زنان ONE به Stamp Fairtex – پس از مرگ غم انگیز خواهر کوچکترش و ورزشکار سابق ONE رخ داد. ویکتوریا لی.

اما در حالی که «غیرقابل توقف» ممکن است از رقابت کناره گیری کرده باشد، او از مبارزه برای جهانی بهتر بازنشسته نشده است.

در پی مرگ خواهرش، لی Fightstory را ایجاد کرد، یک سازمان غیرانتفاعی که هدف آن مبارزه با افسردگی و بیماری روانی در اشکال مختلف آن است.

استمپ که اکنون در صدر دنیای MMA قرار دارد، خوشحال است که “Fightstory” خود را در تلاش برای الهام بخشیدن به دیگران برای پشت سر گذاشتن زمان های دشوار به اشتراک می گذارد.

تایلندی در مورد مبارزاتی که در سفر خود به سوی افتخار سه ورزش تجربه کرد صحبت کرد:

«بنابراین فایت استوری من این بود که در کودکی با خانواده‌ام وقتی بزرگ شدم، فقیر بودیم و از نظر مالی چیز زیادی نداشتیم. همچنین زمانی که نوجوان بودم، قلبم شکسته بود که چیزی برایم باقی نگذاشت.

اینطوری فهمیدم که فقط خانواده ام را دارم و آنها همیشه کنار من خواهند بود. همچنین، Fairtex [Gym] خانواده من نیز جدا از خانواده واقعی من است، بنابراین Fightstory من در مورد این است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا