تکواندو

میرحسینی: به نشانی بهتر از برنز فکر می‌کردم


میرحسینی: به نشانی بهتر از برنز فکر می‌کردم

دارنده نشان برنز بازی های آسیایی هانگژو گفت: مدال برنز نتیجه‌ای نبود خودم را برای آن آماده کرده بودم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، ملیکا میرحسینی ملی‌پوش تکواندو بانوان درخصوص کسب مدال برنز نوزدهمین دوره بازی های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: در وزن 67- کیلوگرم همیشه حریف‌های قدری حضور دارند برای همین مبارزه در این وزن همیشه دشوار است. خیلی خوشحالم که موفق شدم مدال برنز این بازی ها را کسب و دست پر به خانه برگردم اما این نتیجه‌ای نبود که خودم را برای آن آماده کرده بودم و به بهتر از برنز فکر می کردم.

وی اضافه کرد: ورزشکار بی تجربه‌ای نیستم، دوره گذشته هم در بازی های آسیایی جاکارتا حضور داشتم هر چند در مقایسه با جاکارتا یک پله صعود کردم و این دوره صاحب مدال شدم ولی دلم می‌خواست مدال طلای این بازی ها را به دست بیاورم. 

میرحسینی در ادامه خاطرنشان کرد: من به یک اشتباه کوچک فینال را از دست دادم. ورزش همین است یک روز برنده هستید و یک روز بازنده، هر چند تلاش من کسب مدال خوش‌رنگ‌تری بود اما اشتباهات فردی خودم و داوری‌ها اجازه نداد به هدفم برسم. 

ملی‌پوش تکواندو در پایان گفت: سخت‌ترین بازی من مبارزه مقابل حریف اردنی بود البته اگر بالا می‌آمدم حریف چینی هم پای فینال می‌توانست رقیب سختی برایم باشد. مقابل نماینده ازبکستان هم کار آسان نبود و داور هم قضاوت خوبی نداشت. مشت‌های من اکثرا امتیاز می‌گیرند ولی در این بازی داور فقط به یک مشت من امتیاز داد. اکثرا داوری‌ها تا این لحظه بیشتر به سود میزبان بوده که اتفاق خوبی نیست.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا