دسته بندی نشده

میزگرد MMA: کدام قهرمانان بیشتر به احتمال زیاد سقوط می کنند؟ UFC چهار مسابقه عنوان را رزرو کرده است و PFL و Bellator یک مسابقه قهرمان در مقابل قهرمان خواهند داشت. اما کدام مسابقات جذاب‌تر هستند؟20hESPN.comCooper Neill/Zuffa LLC از طریق Getty Images

میز گرد MMA: مبارزات عنوان، PFL در مقابل Bellator، و UFC 300

چند ماه آینده برای طرفداران مبارزات سرگرم کننده خواهد بود. UFC در آناهیم (UFC 298 در ESPN+) این ماه و کارت های Fight Night در لاس وگاس و مکزیکوسیتی دارد. بعلاوه، مسابقه قهرمانان PFL و Bellator قرار است در 24 فوریه در عربستان سعودی برگزار شود. Bellator، One Championship و UFC همگی دارای کارت‌های پرداخت به ازای هر بازدید هستند که عناوین آن در ماه مارس قابل دریافت است، و 300مین پرداخت UFC در دست است. -برای مشاهده — با یک کارت بارگذاری شده — در ماه آوریل در مرکز قرار خواهد گرفت.

اما سؤالات با چنین برنامه ریزی انباشته ای فراوان است. کدام قهرمانان بیشتر در معرض خطر افتادن کمربند خود هستند؟ چه دعواهایی در چند ماه آینده بیشترین جذابیت را ایجاد می کنند؟ انتقال Kayla Harrison از PFL به UFC به چه معناست؟

ما از جف واگنهایم، مارک ریموندی و برت اوکاموتو استفاده کردیم تا بینش و تحلیلی را در مورد این سؤالات و موارد دیگر ارائه دهیم، همراه با یک پیش بینی جسورانه در مورد آنچه در دنیای MMA در راه است.

جف واگنهایم: شان اومالی. من انتظار ندارم او باخت مارلون ورا، صادقانه بگویم، زیرا “سوگا شان” زمانی که با تنها مردی روبرو می شود که بر او پیروزی دارد، شماره گیری می شود. اما من در اینجا به اومالی اشاره می کنم زیرا با نگاهی به سه مبارزه عنوانی در کتاب های UFC، از دیدن هر دو شوکه می شوم. الکساندر ولکانوفسکی یا ژانگ ویلی از تخت سلطنت خلع کرد. “اسکندر کبیر” 35 ساله است و با شکست حذفی روبرو می شود و رقیب او، ایلیا توپوریا، شکست ناپذیر است. اما Volkanovski خیلی خوب است، با بیش از دو برابر بیشتر از قهرمانان UFC دفاع از عنوان. در مورد ژانگ، او شماره 1 پوند به پوند است، و حتی نزدیک هم نیست. و اجازه دهید اضافه کنم که در حالی که من تماماً طرفدار کمربند BMF به عنوان یک زیورآلات جانبی هستم، آن را به عنوان قهرمانی جدی نمی‌گیرم، بنابراین این مبارزه را برای این بحث کنار می‌گذارم. به طوری که اومالی را به عنوان کمترین آسیب ناپذیر قهرمان باقی می گذارد.

مارک ریموندی: الکساندر ولکانوفسکی. هیچ مبارزی در تاریخ UFC در سبک وزن یا کمتر پس از 35 سالگی در مبارزه عنوان قهرمانی پیروز نشده است. ولکانوفسکی اکنون 35 سال دارد. من فکر نمی کنم MMA لزوما یک نوع ورزش آماری است. اما این بیشتر از یک نمونه کوچک است. این یک روند قانونی است و بهترین نشانه ای است که نشان می دهد زمان اولیه جنگنده ها چه زمانی است. Volkanovski فقط با ایلیا توپوریا در UFC 298 مبارزه نمی کند. او در حال مبارزه با پدر تایم است. و زمان شکست ناپذیر است. این بدان معنا نیست که او شکست خواهد خورد — ولکانوفسکی یک بازیکن بزرگ تمام دوران است. اما این آمار خاص روشنگر است.

برت اوکاموتو: ولکانوفسکی. یک سال پیش، او تقریبا ضرب و شتم اسلام ماخاچف. و حالا به نظر می رسد که او به احتمال زیاد کمربند خود را گم می کند؟ توپوریا خیلی خوب است و ولکانوفسکی، با وجود اینکه معتقدم همه چیز را درست انجام داده است، هنوز هم اولین باخت حذفی دوران حرفه ای خود در UFC را پشت سر می گذارد. شانس سازان ولکانوفسکی را به عنوان کوچکترین شرط بندی مورد علاقه او در طول دوران قهرمانی خود ذکر کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا