کاراته

فراخوان معرفی مسئولین کمیته لیگ و مسابقات استانها

سازمان ليگ و مسابقات فدراسيون كاراته به منظور ثبت نام و شناسايي مسئولين كميته ليگ و مسابقات استان ها در سامانه ملي كاراته فراخواني اعلام كرد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته در نظر دارد به منظور تکمیل بانک اطلاعات مسئولین فعال کمیته لیگ و مسابقات استانها در دو بخش بانوان و آقایان و همچنین یکپارچه سازی سیستم برگزاری مسابقات در سطح کشور نسبت به جمع آوری اطلاعات مربوطه از طریق سامانه ملی فدراسیون کاراته اقدام نمایند.

مسئولین کمیته لیگ و مسابقات استانها (یک نفر در بخش بانوان، یک نفر در بخش آقایان) می بایست با مراجعه به سامانه ملی کاراته بخش رویدادهای جاری قسمت مسابقات ( معرفی مسئولین کمیته لیگ و مسابقات استان) نسبت به بارگذاری مدارک خود اقدام نمایند.

ضمنا خاطر نشان می سازد پس از ثبت نام و تکمیل اطلاعات درخواستی در سامانه، معرفی نامه نفرات معرفی شده می بایست از سوی هیات کاراته استان به فدراسیون ارسال گردد.

نفرات معرفی شده می بایست پیش از ثبت نام در سامانه ملی کاراته و تکمیل پروفایل خود در قسمت اطلاعات هویتی و مدارک شخصی و همچنین بارگزاری مدارک شخصی و ورزشی خود اقدام نمایند.

برای ورود به سامانه ملی کاراته روی لینک زیر کلیک کنید:

My.ikf.ir

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا