مسابقات one

“هر چیزی ممکن است” – نگوین ترن دوی نهات با هدف بازگشت ناک اوت در ONE Fight Night 17

“هر چیزی ممکن است” – نگوین ترن دوی نهات با هدف بازگشت ناک اوت در ONE Fight Night 17

“هر چیزی ممکن است” – نگوین ترن دوی نهات با هدف بازگشت ناک اوت در ONE Fight Night 17

مبارز ویتنامی موی تای نگوین تران دوی نات

“هر چیزی ممکن است” – نگوین ترن دوی نهات با هدف بازگشت ناک اوت در ONE Fight Night 17

مبارز ویتنامی موی تای نگوین تران دوی نات

“شماره 1” نگوین ترن دوی نات زمانی که چهار سال پیش شروع به رقابت در ONE Championship کرد، مسیر نابودی را در پیش گرفته بود. اگرچه همه‌گیری کووید-19 رشد شهاب‌سنگ او را موقتاً متوقف کرد، این فوق ستاره 34 ساله اکنون آماده است تا از جایی که متوقف شد ادامه دهد.

احساس ویتنامی روبرو خواهد شد دنیس “تهدید بوسنیایی” پوریک در بازگشت مورد انتظار خود در ONE Fight Night 17 در Prime Video در روز جمعه، 8 دسامبر، و درگیری شدید موی تای آنها در وزن مگس بند به طور زنده در مقابل مخاطبان پرایم تایم آمریکای شمالی پخش خواهد شد.

Duy Nhat در سال 2019 به صحنه جهانی ONE Championship منفجر شد و یک جفت پیروزی ناک اوت برجسته را به دست آورد. ازوان چه ویل و یوتا واتانابه.

اما وقتی همه‌گیری کووید-19 در سال 2020 ویتنام را فرا گرفت، او مجبور به کناره‌گیری شد. با وجود آن، او از زمان دوری از بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان برای تمرکز بر وظایف مربیگری خود استفاده کرد و در آنجا به موفقیت های بزرگی دست یافت.

ساکن شهر هوشی مین به onefc.com گفت:

«COVID-19 ناگهان تمام جهان را تعطیل کرد. قرار بود بجنگم اما کنسل شد. دولت ویتنام در مورد مراقبت های بهداشتی سیاست های بسیار سخت گیرانه ای داشت [there were] دیگر رویدادهای جنگی وجود ندارد.

از آنجایی که واقعا نمی توانستم بجنگم، روی مربیگری تمرکز کردم. من به عنوان مربی برای تیم ملی کون خمر ویتنام کار کردم، که در بازی های SEA 2023 شرکت کرد. مراقبت از ورزشکاران، برنامه ریزی، بودن با آنها در گوشه و کنار، به اشتراک گذاشتن تجربیاتم با آنها – همه این خاطرات برای همیشه با من خواهند ماند. ”

همچنین، پس از رقابت انحصاری در رشته های ضربتی در تمام زندگی خود، دوی نهت سال گذشته سفر جدیدی را در ورزش همه جانبه هنرهای رزمی ترکیبی آغاز کرد.

بومی هوشی مین سیتی رکورد 4-0 آماتور را به دست آورد و در سه مبارزه اول خود از طریق توقف پیروز شد و در آخرین بازی خود مدعی قهرمانی در مسابقات شد. در نهایت، “شماره 1” در تلاش جدیدی که تا حدی برای کمک به رشد ورزش در زادگاهش ویتنام انجام داد، بسیار شایسته به نظر می رسد.

Duy Nhat پیشنهاد داد:

«دو دلیل وجود داشت [why I took up MMA]. اولاً، هنرهای رزمی – به ویژه MMA – در ویتنام در راه است. اما همه چیز مربوط به MMA هنوز جدید است. من باور داشتم که اگر بتوانم حاضر شوم و به مردم اجازه دهم تا ببینند MMA چقدر هیجان انگیز و باورنکردنی است، آنگاه این ورزش در کشور من سریعتر رشد می کند.

ثانیا، بسیاری از مبارزان MMA و موی تای در مسابقات ONE وجود دارند. دیدن آنها از مناطق امن خود خارج شدند و ورزش جدیدی را امتحان کردند الهام بخش زیادی به من داد. فکر کردم، “اگر می توانستم همین کار را انجام دهم چه؟” و به اینجا رسیدیم.»

نگوین ترن دوی نهات قصد دارد دنیس پوریک را بپوشاند

Nguyen Tran Duy Nhat از حضور خود در MMA لذت برده است و به نظر می رسد که قرار است تحت آن قانون تعیین شده در مقطعی از دوران حرفه ای خود در مسابقات قهرمانی ONE رقابت کند. اما در حال حاضر، او از بازگشت تبلیغاتی خود در برابر یکی از هیجان‌انگیزترین مبارزان موی تای جهان هیجان زده است.

او وظیفه سختی را به شکل دنیس پوریک پیش روی خود دارد. طرفداران مورد علاقه ویتنامی «تهدید بوسنیایی» را بسیار جدی می‌گیرد، اما او برنامه‌ای برای تمدید خط ناک اوت دو مبارزه خود در زمان دیدار آنها در رینگ در 8 دسامبر دارد.

«نه. 1” ارائه شده است:

دنیس پوریک یک مبارز خوب با مشت های سنگین است، بنابراین من او را ساده نخواهم گرفت. تمام جنبه های بازی باید محاسبه شود، به خصوص اینکه چگونه از ضربات و حرکاتم استفاده کنم.

من برخی از مبارزات او را تماشا کردم. متوجه دست هایش، قدرتش، جراتش و اینکه چقدر می تواند انفجاری باشد، شدم. من بیشتر جنبه فنی را دنبال می کنم، بنابراین کنترل مبارزه، دور نگه داشتن او با ضربات و حرکات و فرسودگی او اولویت اصلی من خواهد بود. اما البته، اگر شانسی برای انجام این کار وجود داشته باشد، از داشتن یک برنده KO مهم نیستم.

دو پیروزی اول دوی نات در مسابقات قهرمانی ONE نشان داد که او به اندازه سایر همتایان خود در رنک‌های موی تای در وزن مگس پر است، و سومین برد متوالی توقف او را به عنوان یک تهدید بزرگ معرفی می‌کند.

“شماره 1” مصمم است تا شتابی را که چهار سال پیش کسب کرده بود، بازسازی کند تا به سمت خود حرکت کند مسابقه رویایی با قهرمان جهان موی تای ONE Flyweight رودتانگ جیتموانگنون.

با در نظر گرفتن این موضوع، ساکنان شهر هوشی مین هنگامی که در داخل ورزشگاه نمادین بوکس لومپین در بانکوک، تایلند با هم برخورد می کنند، پوریک را دست کم نمی گیرند. در عوض، او قصد دارد یک رویکرد حساب شده در ONE Fight Night 17 در Prime Video اتخاذ کند.

دوی نات گفت:

“هر چیزی ممکن است. من فکر می کنم ما احتمالاً دور اول را صرف آزمایش یکدیگر خواهیم کرد، سپس اوضاع در راندهای بعدی مسابقه داغ خواهد شد.

من به تجربه، مهارت و روحم به عنوان یک مبارز موی تای ایمان دارم. تمام تلاشم را می کنم تا به پیروزی برسم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا