دسته بندی نشده

هشت بزرگ: لیست قهرمانان ما امسال می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد

هشت بزرگ: لیست قهرمانان ما امسال می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد

هشت بزرگ: لیست قهرمانان ما امسال می تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد

ازدیاد عناوین، تشخیص خامه بوکس را برای همه به جز باهوش ترین هواداران دشوار می کند.

به همین دلیل است که Boxing Junkie ویژگی “هشت بزرگ” خود را ارائه کرد که بهترین مبارز را در هر یک از هشت کلاس وزن اصلی – سنگین وزن، سبک وزن، میان وزن، وزن کم وزن، سبک وزن، پر وزن، وزن کم وزن و مگس وزن معرفی می کند.

سنگین وزن شامل وزن رزمناو (و وزن بریجر WBA و WBC)، وزن سبک وزن شامل فوق‌العاده میان‌وزن، وزن میان‌وزن شامل وزن‌های میان‌وزن پایین‌تر و غیره تا فلای‌وزن، که شامل وزن مگس جوان و نی‌وزن می‌شود.

در این قسمت از «هشت بزرگ»، اشاره می‌کنیم که فهرست امسال می‌تواند کاملاً متفاوت به نظر برسد.

از دسته سنگین وزن شروع کنید. تایسون فیوری، قهرمان “هشت بزرگ” در 17 فوریه در عربستان سعودی مقابل الکساندر اوسیک قرار می گیرد. برنده، قهرمان ما خواهد بود، مگر اینکه چیزی پیش بینی نشده باشد. و یک بازی برگشت مورد انتظار نیز تاثیر مستقیمی بر قهرمانی خواهد داشت.

پس از آن 175 پوند، که قهرمانان شکست ناپذیر آرتور بتربیف و دیمیتری بیول – قهرمان ما – به نظر می رسند که برای یک مسابقه قهرمانی بلامنازع در اواخر بهار یا تابستان پیش می روند.

جرمل چارلو، قهرمان میان‌وزن «هشت بزرگ»، دارنده کمربند میان‌وزن نوجوانان، ست مبارزه‌ای ندارد، اما یک چالش مهم می‌تواند در افق باشد.

به نظر می رسد یک مسابقه مجدد احتمالی بین ترنس کرافورد قهرمان وزن کم وزن و ارول اسپنس جونیور در حال از دست دادن قدرت است، که می تواند در را برای مبارزه چارلو-کرافورد با وزن 154 پوند امسال باز کند. کرافورد احتمالاً با وجود اینکه وزنش بالا می‌رفت، مورد حمایت قرار می‌گرفت.

و اگر کرافورد به طور کامل از 147 به 154 حرکت کند، یک جای خالی “هشت بزرگ” در وزن متوسط ​​ایجاد می کند. انیس، دومین بازیکن برتر 147 پوندی، و مبارزان برتر در 140 – دوین هانی، تئوفیمو لوپز و دیگران – برای تبدیل شدن به قهرمان جدید ما مبارزه خواهند کرد.

به نظر می رسد سه وزن بعدی کمتر تغییر کند.

قهرمان سبک وزن، گروونتا دیویس، تسلط محکمی بر قهرمانی «هشت بزرگ» دارد، اگرچه چند بازیکن 135 پوندی – شکور استیونسون، واسیلی لوماچنکو و شاید فرانک مارتین و ویلیام زپدا – می توانند «تانک» را پیش ببرند. او همچنین می‌توانست تصمیم بگیرد که تا 140 حرکت کند.

نائویا اینو همچنین کنترل محکمی بر قهرمانی وزن پر دارد. او در وزن پر نوجوانان دست نیافتنی بوده است و در صورت صعود به یک بخش، همچنان برای همان موقعیت مناسب خواهد بود، که ممکن است امسال اتفاق بیفتد.

و خوان فرانسیسکو استرادا، قهرمان وزن باطل، که در وزن سرپایی نوجوانان مبارزه می کند، در مورد افزایش وزن صحبت کرده است. این بدان معناست که او همچنان می‌تواند موقعیت “هشت بزرگ” خود را حفظ کند. مکزیکی بسیار موفق تر از هر کسی در وزن بالاتر است.

و در نهایت، “بام” رودریگز به تازگی با توقف سانی ادواردز قهرمان وزن مگس خوری شد، اما او گفته است که قصد دارد به وزن سبک وزن جوانان برگردد، که در اینجا یک فرصت ایجاد می کند. آیا ادواردز، شاید دومین بازیکن برتر 112 پوندی، می تواند جای خالی را پر کند؟ یا کنشیرو تراجی 108 پوندی مقام اول را خواهد گرفت؟

بنابراین، به طور خلاصه، تصور یک لیست قهرمانی که در سال 2024 به این شکل است، آسان است:

  • سنگین وزن – یوسیک
  • سبک وزن ها – Beterbiev
  • میان وزن – کرافورد
  • وزن کم وزن – انیس (یا هانی یا لوپز)
  • سبک وزن – دیویس
  • وزن پر – اینو
  • وزن سرپایی – استرادا
  • وزن پرواز – ادواردز

گوش به زنگ باشید.

در اینجا بهترین مبارزان در هشت لشکر اصلی آمده است:

سنگین وزن

تایسون فیوری (34-0-1، 24 KO) – سلطنت فیوری به عنوان مرد برتر اینجا در خطر است، زیرا او قرار است در 17 فوریه در عربستان سعودی برای قهرمانی سنگین وزن بلامنازع به مصاف الکساندر اوسیک برود. او باید در مقابل اوسیک بهتر از بازی مقابل فرانسیس نگانو عمل کند تا پیروز شود.

سبک وزن

دیمیتری بیول (22-0، 11 KO) – دارنده عنوان 175 پوندی در ماه گذشته عملکرد قدرتمند دیگری ارائه داد و لیندون آرتور را که همتا شده بود کنار زد. آرتور بتربیف KO از کالوم اسمیت در 13 ژانویه می تواند یک مسابقه بین دو بهترین 175 پوندر آن دوران را به وجود آورد.

وزن متوسط

جرمل چارلو (35-2-1، 19 KO) – این بازیکن 154 پوندی در برابر کانلو آلوارز قهرمان وزن 168 پوند کوتاه آمد، اما او با 160 و 154 بهترین است. که با پیروزی جای چارلو را در این بخش می گرفت.

وزن وزن

ترنس کرافورد (40-0، 31 KO) – کرافورد، با شکست دادن حماسی خود از ارول اسپنس جونیور، می تواند به 154 برسد تا چارلو صاحب عنوان را به چالش بکشد، که در اینجا یک فرصت ایجاد می کند. فقط جارون انیس با استعداد در 147 سالگی به نظر می رسد که یک تهدید واقعی باشد.

سبک وزن

جرونتا دیویس (29-0، 27 KO) – “تانک” با 135 و 130 کامل ترین مبارز باقی می ماند، اما جادوگران بوکس شکور استیونسون و واسیلی لوماچنکو ممکن است قبل از اینکه همه چیز گفته شود و انجام شود، در مورد اینکه چه کسی در بزرگ هشت سلطنت می کند، چیزی برای گفتن داشته باشند. اکنون باید این تطابقات محوری را ببینیم.

وزن پر

نائویا اینو (26-0، 23 KOs) – اینو در 26 دسامبر یک نمایش برتر دیگر مقابل مارلون تاپالس ارائه داد و فیلیپینی را در دور دهم متوقف کرد تا قهرمان بلامنازع در وزن دوم شود. آیا کسی می تواند با او رقابت کند؟ موروجون احمدعلیف ممکن است بهترین شانس را داشته باشد.

BANTAMWEIGHT

خوان فرانسیسکو استرادا (44-3، 28 KO) – تالار مشاهیر 33 ساله آینده از مکزیک سال گذشته مبارزه نکرد اما احتمالاً به زودی به سر کار بازخواهد گشت. “بام” رودیگز او را برای چیزی که می‌توانست به یک مسابقه گذرا تبدیل شود دعوت کرد، اما استرادا در مورد افزایش وزن صحبت کرده است.

FLYWEIGHT

جسی “بام” رودریگز (19-0، 12 KO) – رودریگز در اینجا جای ادواردز را به عنوان قهرمانی گرفت، پس از اینکه شکی در مورد اینکه بهترین 112 پوندی جهان کیست، باقی نگذاشت. با این حال، او گفته است که قصد دارد تا به وزن سبک جوانان پیش برود. ما منتظر می مانیم تا زمانی که او برای حذف او برنامه ریزی کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا