دسته بندی نشده

آنتونی جاشوا در عربستان سعودی با بوکسور تبدیل شده به ستاره MMA، فرانسیس نگانو روبرو می شود.

آنتونی جاشوا در عربستان سعودی با بوکسور تبدیل شده به ستاره MMA، فرانسیس نگانو روبرو می شود.

آنتونی جوشوا برای مواجهه با Francis Ngannou با ستاره دار MMA در عربستان سعودی

خواهیم دید که آیا آنتونی جوشوا می تواند آن را به درستی دریافت کند.

قهرمان سابق دو دوره سنگین وزن موافقت کرده است که با ستاره MMA، فرانسیس نگانو، که در اولین بازی بوکس کامرونی در 28 اکتبر، با شکست دوگانه به قهرمان فعلی تایسون فیوری، جهان را شوکه کرد، روبرو شود.

درگیری 10 دور 8 مارس در ریاض ، عربستان سعودی ، همان سایت با رویداد Fury-Ngannou برگزار می شود.

MMA Junkie توافق و تاریخ را پس از اعلامیه رئیس اداره کل سرگرمی عربستان سعودی ترکی آلالشیخ تایید کرد. آریل حلوانی.

یک کنفرانس خبری برای ارتقاء این مبارزه در اواخر این ماه در لندن پیش بینی می شود.

جاشوا (27-3، 24 KO) پس از باخت های متوالی به اولکساندر اوسیک در سال 2021 و سال گذشته – شکست هایی که به قیمت عناوین و موقعیت او تمام شد – با برتری دادن به جرمین فرانکلین و متوقف کردن رابرت هلنیوس و اتو والین برگشته است.

این بازیکن 34 ساله اهل واتفورد انگلیس، در مقابل والین که پس از 5 راند یک طرفه در 23 دسامبر در عربستان سعودی دیگر نمی توانست مبارزه کند، بسیار خوب به نظر می رسید.

انتظار می رفت جاشوا با قهرمان سابق خود، دئونتای وایلدر، در مسابقه ای بزرگ در 8 مارس مبارزه کند، اما وقتی جوزف پارکر جونیور در کارت جاشوا-والین از وایلدر پیشی گرفت، این نقشه ها خراب شد.

به نظر می رسد فیوری و یوسایک در حال حاضر برای جاشوا از صحنه خارج شده اند. این دو قرار است در 17 فوریه در ریاض برای قهرمانی بلامنازع با هم دیدار کنند و با بند دو روزه بازی برگشت موافقت کردند.

نگانو در اوایل سال 2023 UFC را ترک کرد و انتقال خود را به دنیای بوکس اعلام کرد. اگرچه بسیاری شک داشتند که یک “دعوای پولی” بزرگ روی میز باشد، نگانو ثابت کرد که شکاکان در اشتباه بودند وقتی او یک مسابقه حرفه ای مقابل فیوری را تضمین کرد.

گرچه نگانو. 37، مبارزه را باخت، تلاش رقابتی او و شکست فیوری ستایش و احترام را در جوامع مختلف ورزشی رزمی به دست آورد. بسیاری از بینندگان حتی تا آنجا پیش رفتند که گفتند فکر می کردند نگانو در این مبارزه پیروز شده است.


نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا