دسته بندی نشده

O’Shaquie Foster صاحبان عنوان، نام های بزرگ را در 130 پوند پس از پیروزی هدف قرار می دهد

O’Shaquie Foster صاحبان عنوان، نام های بزرگ را در 130 پوند پس از پیروزی هدف قرار می دهد

O’Shaquie Foster صاحبان عنوان، نام های بزرگ را در 130 پوند پس از پیروزی هدف قرار می دهد

اوشاکی فاستر، دارنده عنوان قهرمانی سبک وزن نوجوانان، در تصمیم گیری برای تقسیم وزن خود با مشکل مواجه شد. پیروزی مقابل آبراهام نوا در روز جمعه در نیویورک، که می تواند به این معنی باشد که او مدت زیادی برای این بخش نیست.

با این حال، او گفت که ابتدا باید کارهایی را انجام دهد. او حداقل چند مبارزه بزرگ دیگر در 130 می خواهد قبل از اینکه به 135 برسد.

او پس از پیروزی گفت: “در نهایت به 135 خواهم رفت.” “اما من سعی خواهم کرد در 130 سالگی چند دعوای دیگر داشته باشم. همانطور که گفتم سعی خواهم کرد یک متخصص تغذیه استخدام کنم تا دفعه بعد بهتر این کار را انجام دهم. قطعاً بر انرژی من در مبارزه تأثیر گذاشت.»

پس چه مخالفان بالقوه ای را در نظر دارد؟

قهرمان WBC، لامونت روچ (WBA) و امانوئل ناوارته (WBO) و همچنین برخی از نام‌های بزرگ دیگر در این بخش را هدف قرار داده است.

من برنده لیام ویلسون را خواهم گرفت [and Oscar Valdez on March 29]او گفت، هر Fight Hub TV. یا اگر بتوانیم لامونت روچ را بگیریم. میدانم [Emanuel] ناوارته به 135 می رسد … اما اگر او برگردد، من نیز حاضرم این کار را انجام دهم.

فاستر (22-2، 12 KO) همچنین می تواند به زودی با رقیب نسبتا ناشناخته اجباری WBC، محمدخوجه یعقوبوف (21-1، 11 KO) از تاجیکستان روبرو شود.

فاستر در مارس 2022 با تصمیمی یک طرفه یعقوبوف را شکست داد و پس از آن یعقوبوف در سه مبارزه متوالی پیروز شد.

“اگر اجباری باشد و مجبور باشم، آن را خواهم گرفت. باحال است.» او گفت. او را کتک زدم، یعقوبوف. من ترجیح می دهم با ویلسون یا اسکار والدز مبارزه کنم. اما اگر مجبور شوم، اجبارم را برآورده می‌کنم.»

یکی از صاحبان عنوانی که به نظر نمی رسد در برنامه های فاستر باشد، جو کوردینا (IBF) است. فاستر برای رویارویی با کوردینا ابراز علاقه کرد، اما جنگنده بریتانیایی گفت که می‌خواهد با حریفی روبرو شود که بتواند در مقابل او پول بیشتری کسب کند.

فاستر با اشاره به کوردینا گفت: “مرد، آنها شانس خود را داشتند.” “من برای آن باز بودم. اگر هنوز در دسترس باشد، من با آن هستم، اما هیچ‌کس را تعقیب نمی‌کنم.»

فاستر در دفاع دوم از کمربند که در فوریه سال گذشته با برتری بر ری وارگاس به دست آورد، در برابر نوا (23-2، 16 KO) شروعی آرام داشت، اما در راندهای میانی ریتم خود را پیدا کرد و مبارزه را در طول کشش کنترل کرد. .

او در حالی که حدود 20 ثانیه به مبارزه باقی مانده بود، نوا را با یک هوک چپ زمین گذاشت تا پیروزی را به دست آورد. به نظر می‌رسید که تکرارها تأیید می‌کردند که نوا از ضربه مشت پایین آمد، اما او گفت که لیز خورده است.

فاستر آن نسخه از رویدادها را نمی خرید.

او گفت: “اوه مرد، او متوهم است.” مطمئناً این یک ناک دان بود. اگر کارها را درست انجام می دادم، ناک دان های زیادی رخ می داد. من با عجله چیزها را انجام می دادم، سعی می کردم قدرت زیادی به زمین بیاورم. بر عهده من است.»

فاستر به زودی فرصتی برای پیشرفت در یک مبارزه با مشخصات بالا خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا