تکواندو

پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت افتخارآفرینی تکواندوکاران نونهال دختر و پسر کشورمان


پیام تبریک رئیس جمهور به مناسبت افتخارآفرینی تکواندوکاران نونهال دختر و پسر کشورمان

رئیس جمهور در پیامی قهرمانی افتخارآفرین تیم‌ ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با بیان اینکه قهرمانی افتخارآفرین تیم‌ ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان، بار دیگر شایستگی فرزندان میهن اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب فخر و مباهات گردید، تصریح کرد: اين برتری اميدبخش، نمادی روشن از ملتي پويا و توانمند است كه با گام‌هاي بلند خود برای فتح قله‌های افتخار در عرصه‌های گوناگون بی‌وقفه تلاش می‌کند.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

قهرمانی افتخارآفرین تیم‌ ملی دختران و نایب قهرمانی تیم ملی پسران کشورمان در پنجمین دوره رقابت‌های تکواندو نونهالان آسیا در لبنان، بار دیگر شایستگی فرزندان میهن اسلامی را به نمایش گذاشت و موجب فخر و مباهات گردید.

اين برتری اميدبخش، نمادی روشن از ملتي پويا و توانمند است كه با گام‌هاي بلند خود برای فتح قله‌های افتخار در عرصه‌های گوناگون بی‌وقفه تلاش می‌کند.

اينجانب، با تبريك این درخشش به ملت بزرگ ایران، از دست‌اندركاران، مربيان و ورزشکاران لایق اين رشته ورزشي قدردانی می‌كنم و از وزارت ورزش و جوانان می‌خواهم با افزایش حمایت‌ها، بیش از پیش زمینه‌های رشد و افتخار‌آفرینی بیشتر آنان را فراهم نمایند.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا