مسابقات one

شیونگ جینگ نان با بازی Wondergirl Jaroonsak به پایان می‌رسد، جان لاینکر استیون لومان را در ONE Fight Night 14 شکست می‌دهد.

شیونگ جینگ نان با بازی Wondergirl Jaroonsak به پایان می‌رسد، جان لاینکر استیون لومان را در ONE Fight Night 14 شکست می‌دهد.

شیونگ جینگ نان

شیونگ جینگ نان با بازی Wondergirl Jaroonsak به پایان می‌رسد، جان لاینکر استیون لومان را در ONE Fight Night 14 شکست می‌دهد.

شیونگ جینگ نان

پیشروی به سه مسابقات قهرمانی جهان در ONE Fight Night 14: Stamp vs. Ham on Prime Video جمعه گذشته، 29 سپتامبر، از هفت مسابقه، شش پایان خیره کننده ایجاد کرد.

در واقع، هوادارانی که در استادیوم سرپوشیده سنگاپور تماشا می‌کردند و آنهایی که از سرتاسر جهان در حال کوک کردن بودند، به سختی فرصت داشتند تا از هیجان یک مسابقه پایین بیایند و به مسابقه بعدی بروند.

قبل از اینکه تیترهای سریال وارد دایره شوند، در اینجا همه چیزهایی که در آندرکارت پایین آمده است.

شیونگ Wondergirl را در مبارزه با قوانین ویژه متوقف می کند

XiongJingNan بازی Wondergirl 1920X1280

در اولین مسابقه اعتصابی با قوانین ویژه بین قهرمان MMA جهانی ONE Srawweight زنان “پاندا” شیونگ جینگ نان و پدیده موی تای نات “Wondergirl” Jaroonsak، این فوق ستاره چینی بود که با TKO راند سوم پیروز شد.

از همان ابتدا، هر دو ورزشکار وارد کارگاه شدند و با چرم 4 انسی همدیگر را چکش کردند. “Wondergirl” با ضربات بلند خود رقیب خود را در خارج نگه داشت، اما Xiong به نوبه خود فاصله را بست و قلاب های محکمی را به چرخش درآورد.

چند تا از قلاب‌های شیونگ از سر تایلندی جدا شد و اگرچه او چند اخطار برای این حرکت دریافت کرد، اما او را از تعطیل کردن نمایش منصرف نکرد. در حالی که 18 ثانیه به پایان مبارزه باقی مانده بود، فوق ستاره چینی “Wondergirl” را با یک سری مشت های بی پاسخ به دیوار دایره سنجاق کرد.

اولیویه کاست داور مسابقه را متوقف کرد و اولین قهرمان MMA جهان را از چین به دست آورد.

لاینکر در نبرد با وزنه های برتر از لومان بیرون آمد

جان «دست‌های سنگی» لینکر دوباره به آبهای عمیق برده شد، و یک بار دیگر، او بر فراز امواج بلند شد، در حالی که او از رقیب رده بندی MMA در وزن 2 رده بندی برتری کرد. استفان “تک تیرانداز” لومان در درگیری سه دور خود.

لاینکر، قهرمان سابق MMA وزن ONE بانتام وزن و مدعی فعلی شماره 1، در بند آغازین با کمی آشفتگی مواجه شد. فیلیپینی یک تیک داون فرود آمد و سعی کرد “دست های سنگ” را روی زمین کنترل کند، اما برزیلی یک دریچه فرار پیدا کرد و به پاهای خود بازگشت. سپس، او با ضربات خود در لحظات کمرنگ دور اول شروع به شل شدن کرد.

این برزیلی واقعاً شروع به یافتن جای پای خود در فریم دوم کرد، زیرا او بدن رقیب خود را شکار می کرد و در حالی که از هر تلاشی برای برداشتن از زمین دفاع می کرد. از سوی دیگر، لومان از دسترسی و ضربات خود به خوبی استفاده کرد تا “دست سنگ” را دور نگه دارد.

با شروع مبارزه برای چنگ زدن، این لینهکر بود که در پایان ایستاد. او فشار رو به جلو خود را حفظ کرد و مبارزه را عمودی نگه داشت، علیرغم اینکه لومان بهترین تلاش را کرد تا بازی را به زمین برساند. در واقع، این برزیلی حتی جدول را به سمت دشمن خود برگرداند و با یک شکست دیرهنگام، همه را به جز تثبیت پیروزی خود رقم زد.

در پایان، لاینکر به اتفاق آرا به پیروزی رسید تا رکورد خود را به 37-10 (1 NC) بهبود بخشد و 11 برد برد لومان را قطع کند.

منشیکوف رانگروی را در یک دور تخریب می کند

هنرمند ناک اوت روسی دیمیتری منشیکوف در درگیری سبک وزن موی تای با او به حلقه برجسته برجسته خود اضافه کرد Rungrawee Sitsongpeenong، اولین شکست خود را در ONE به کهنه سرباز تایلندی داد.

این جوان 25 ساله وقت خود را برای پرتاب چرم سنگین تلف نکرد و در اوایل و اغلب اوقات پشت سر ضربات بی رحمانه به جلو حرکت کرد.

این مشت‌ها خانه‌ای پیدا می‌کرد، زیرا منشیکوف سه ناک‌دان هیجان‌انگیز را به ثمر رساند، همگی با دستانش، در مسیر توقف راند اول و تنها 19 ثانیه مانده به راند اول.

این پیروزی تیم روس را به 28-2 سوق داد و بیستمین ناک اوت دوران حرفه ای او را رقم زد.

فولایانگ خان را با KO راند سوم شکست می دهد

ادوارد “لغزش زمین” فولایانگ ممکن است عبور کرده باشد یک سری تغییرات در طول سال گذشته، اما یک چیز برای قهرمان سابق سبک وزن MMA جهان یکسان باقی مانده است – او امیر خانشماره

این بازیکن 39 ساله پنج سال پس از اولین نبرد آنها در مانیل، به زمین چمن خانگی رقیب خود رفت و در راند سوم در ورزشگاه سرپوشیده سنگاپور یک پیروزی حذفی به دست آورد.

نماد MMA فیلیپینی برای یافتن محدوده خود در دور ابتدایی شیب سبک وزن خود در MMA تلاش کرد. با این حال، هنگامی که او اولین برداشت خود را انجام داد، اعتماد به نفس فولایانگ افزایش یافت و او شروع به کنترل مبارزه با ضربات پر زرق و برق خود کرد.

در راند سوم و آخر، “لند اسلاید” خان را با یک قلاب سمت چپ مقابل دیوار دایره قرار داد و سپس چند ضربه پایانی روی زمین داور مسابقه را مجبور کرد هرب دین را در 1:57 متوقف کند.

با آن، فولایانگ بیست و سومین برد حرفه ای و اولین پیروزی خود را تحت عنوان Lions Nation MMA به دست آورد.

Cerilli برای پیروزی در ستون با پیروزی TKO بر الیوت بازگشت

مائورو “چکش” سریلی به مسیرهای پیروزی در ONE Fight Night 14 بازگشت و در دور اول یک پیروزی متوقف شد. پل “پادشاه شمال” الیوت در نبرد سنگین وزن MMA خود.

غول بزرگ ایتالیایی الیوت را زود از تعادل خارج کرد، زیرا چند دست راست تایتان بریتانیایی را مجبور به مبارزه با پای عقب کرد. سریلی لحظاتی بعد ضربه ای به زمین زد و در اکثر راند در نیمه گارد ماند و همه در حالی که با حوصله ضربات خود را انتخاب می کرد.

آن ضربات به شکل آرنج بود، زیرا “چکش” با آرنج چپ به صورت رقیب خود آسیب رساند و درست در پایان مصراع ابتدایی چند ضربه بی پاسخ وارد کرد.

با این حال، قبل از شروع دور دوم، الیوت به داور هرب دین اطلاع داد که به دلیل پارگی احتمالی بازو نمی تواند ادامه دهد. با آن، Cerilli موفق به کسب پیروزی TKO شد و رکورد خود را به 15-5 ارتقا داد.

ده پاو رامبولک را در راند نهایی ناک اوت می کند

مهاجم آمریکایی آسا تن پاو در مسابقه موی تای خود در موی تای یک پیروزی تعیین کننده حرفه ای با ناک اوت به دست آورد. رامبولک چور عجلابون.

“نینجا آمریکایی” در دو راند اول با ترکیبات بوکس سنگین و ضربات آرنج خلاقانه خود به موفقیت دست یافت، در حالی که تایلندی با ضربات پا کبود شده پاسخ داد.

تن پاو سومین و آخرین فریم را با یک ضربه برق آسا تهاجمی باز کرد و یک دست راست رعدآلود و سپس یک ضربه سر وحشیانه را فرود آورد تا رامبولک فقط 25 ثانیه بعد از راند بر روی بوم فرو ریخت. تایلندی نتوانست جواب هشت شماری داور را بدهد و او را مجبور کرد که از صحنه خارج شود.

با این پیروزی، تن پاو رکورد حرفه ای خود را به 14-3 ارتقا داد و 50000 دلار پاداش عملکرد برای تلاش های خود دریافت کرد.

Abevi Starches Cooper، ادعا می کند که اولین برنده ONE است

موریس آبوی ONE Fight Night 14 را به سبک شروع کرد و به پایان رسید بلیک کوپر از طریق TKO در همان دور اول درگیری سبک وزن MMA آنها.

دفاع کشتی آبوی به سرعت توسط قهرمان NAIA مورد آزمایش قرار گرفت و آن را سخت نگه داشت، زیرا او به طرز درخشانی از هر تلاش برای حذف دفاع می کرد.

در فاصله کمتر از یک دقیقه تا پایان بند آغازین، دینام سوئیس با یک مشت زیبای سوپرمن متصل شد که کوپر را تکان داد. آبوی آن را با ضربه های آپرکات، زانو و آرنج دنبال کرد و سپس مشت های بیشتری را خالی کرد تا در فاصله 24 ثانیه ای داور مجبور به توقف شود.

برد برجسته رکورد حرفه ای او را به 7-1 رساند، نرخ تمام کردن 100 درصدی خود را حفظ کرد و اولین پیروزی او در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان را رقم زد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا