مسابقات one

Thanh Le و Ilya Freymanov برای کسب عنوان موقت جهانی MMA در ONE Fight Night 15 نبرد می کنند

Thanh Le و Ilya Freymanov برای کسب عنوان موقت جهانی MMA در ONE Fight Night 15 نبرد می کنند

تقسیم صفحه نمایش Thanh Le و Ilya Freymanov

Thanh Le و Ilya Freymanov برای کسب عنوان موقت جهانی MMA در ONE Fight Night 15 نبرد می کنند

تقسیم صفحه نمایش Thanh Le و Ilya Freymanov

یک مسابقه هیجان انگیز به آن اضافه شده است ONE Fight Night 15: Tawanchai vs Superbon در Prime Video، یک درگیری دیگر برای عنوان جهانی را وارد ترکیب می کند.

تان لی و ایلیا فریمانوف برای قهرمانی موقت جهانی MMA ONE در ورزشگاه بوکس Lumpinee در بانکوک تایلند مبارزه خواهد کرد.

با پادشاه حاکم تانگ کای به دلیل مشکلات مداوم مصدومیت قادر به رقابت نیست، تصمیم گرفته شده است که یک کمربند موقت در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 6 اکتبر، اهدا شود.

قهرمان سابق وزن MMA جهانی ONE Featherweight به تانگ این طلا را از دست داد یک جنگ پنج دور در آگوست 2022، و یک بازی برگشت برای آن رزرو شد ONE Fight Night 12 در Prime Video اوایل امسال

با این حال، مصدومیت زانو تانگ روند کار را متوقف کرد، و مدعی شماره 1، لو، شانس خود را برای حکمرانی دوباره در این بخش در غیاب ستاره چینی خواهد داشت.

این بازیکن ویتنامی-آمریکایی از زمان امضای قرارداد با ONE فوق‌العاده به نظر می‌رسد، و قبل از شکست تصمیمش مقابل تانگ، پنج برد متوالی با توقف کسب کرده است. این بازیکن 38 ساله با انگیزه شکست، از کار اخراج می شود تا دوباره به مسیر برنده بازگردد.

در مقابل او یکی از سریع ترین ورزشکاران در حال رشد در سازمان خواهد بود.

فریمانوف با پیروزی ناک اوت بر قهرمان سابق جهان در دو بخش ONE به صحنه منفجر شد. مارتین نگوین سپتامبر گذشته او سپس با ارسال دور اول به رزومه خود اضافه کرد Shinechagtga Zoltsetseg ژوئن گذشته

اکنون در مجموع 12 بر 2 با 10 برد توقف – از جمله 9 برد با ناک اوت – روس سخت در رتبه سوم در رده بندی MMA وزنه برداری ایستاده است و فرصت خود را برای ادعای تاج و تخت موقت بدست می آورد.

ضربه زدن در سطح جهانی هر دو وزن پر به این معنی است که طرفداران باید منتظر یک نبرد انفجاری روی پا باشند، اما آنها همچنین توانایی های خود را در زمین ثابت کرده اند، بنابراین هر اتفاقی ممکن است هنگام رویارویی آنها در بانکوک رخ دهد.

برنده مشتاق خواهد بود که تاج را در یک مسابقه با تانگ در پایین خط یکپارچه کند، اما در حال حاضر، آنها دست خود را پر کرده اند تا برای یک مسابقه جذاب عنوان جهانی موقت آماده شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا