تکواندو

با برپایی اردوی مشترک در خانه تکواندو البرز؛ تکمیل روند آماده سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

با برپایی اردوی مشترک در خانه تکواندو البرز؛
                                                    تکمیل روند آماده سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا


تکمیل روند آماده سازی تیم ملی جهت حضور در رقابت های قهرمانی آسیا

اردوی تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان و اعضاء منتخب پایگاه قهرمانی روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت در خانه تکواندو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان البرز، تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان جهت تمرین مشترک با اعضاء منتخب پایگاه قهرمانی و استعدادیابی،صبح روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت وارد خانه تکواندو شد و زیر نظر کادر فنی تمرینات خود را پشت سر گذاشت.

مینو مداح سرمربی تیم ملی در گفتگو با روابط عمومی استان البرز بیان کرد: امروز تیم ملی بانوان به عنوان مهمان و جهت برگزاری تمرین مشترک پای به خانه تکواندو هیات تکواندو البرز گذاشت که این مهم با همت محمد انصاف دوست رئیس و نرگس حسینی نائب رئیس و دو قهرمان اسبق تیم ملی آقایان اصلانی و رجلی به وقوع پیوست و هیات البرز مانند همیشه میزبان شایسته ای بود،بر همین اساس به نمایندگی از تیم و کادر فنی از همه عزیزان تشکر و قدردانی مینمایم.

وی در ادامه گفت: هدف ما برای حضور در اردوی تمرینی یک روزه جهت آماده سازی فنی برای ملی پوشانی بود که قرار است ظرف دو هفته آینده به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام گردند.

سرمربی تیم ملی افزود: ترکیب نفرات اعزامی به رقابت های آسیایی مشخص است و شش نفر پای به آوردگاه ویتنام خواهند گذاشت.

مداح تصریح کرد: پس از پایان تمرین امروز و بازخوردی که اعضاء تیم ملی گرفتم بسیار راضی بودند و خوشبختانه در این تمرین از وجود قهرمانانی به عنوان یار تمرینی استفاده شد که در طی سال گذشته حضور منسجمی در پایگاه قهرمانی البرز داشتند.

سرمربی تیم ملی اذعان داشت: تمرین امروز بر روی دو شیهاپ جانگ و با سیستم الکترونیکی پیگیری شد و نظر بنده و همکارانم در کادر فنی شبیه سازی مسابقات تکواندو برای ملی پوشان بود که خداروشکر با میزبانی بسیار عالی هیات البرز این مهم تحقق یافت.

وی در پایان گفت : امیدوارم تکواندو البرز همچون گذشته همواره پیشرو تکواندو در ایران باشد.

شایان ذکر است در تمرین مشترک امروز ۱۳ تن از اعضاء منتخب و مسئول و مربیان پایگاه قهرمانی البرز حضور داشتند.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا