مسابقات one

“او یک افسانه است” – روبرتو سولدیک تحسین مایکی موسومچی را برای ستاره ی گراپلینگ آشکار کرد

“او یک افسانه است” – روبرتو سولدیک تحسین مایکی موسومچی را برای ستاره ی گراپلینگ آشکار کرد

Zebaztian Kadestam Roberto Soldic ONE Fight Night 10 39

“او یک افسانه است” – روبرتو سولدیک تحسین مایکی موسومچی را برای ستاره ی گراپلینگ آشکار کرد

Zebaztian Kadestam Roberto Soldic ONE Fight Night 10 39

به عنوان یک هنرمند ناک اوت ترسیده، ممکن است فکر کنید روبرتو سولدیچچشمان او بیشتر به رده های برجسته ONE Championship جلب شده است، اما فوق ستاره کروات MMA از طرفداران بزرگ مبارزه با تسلیم شدن است.

به طور خاص، “Robocop” نقطه نرمی برای ONE Flyweight Submission Grappling قهرمان جهان دارد. مایکی موسومچی، که در مرحله بعدی با نماد MMA روبرو خواهد شد شینیا آئوکی در مسابقه اوپن وزن در ONE Fight Night 15 در Prime Video.

سولدیک بی‌صبرانه منتظر تماشای میدان موسومچی با آئوکی در 6 اکتبر در پرایم تایم ایالات متحده است.

به علاوه، او همچنین قهرمان جهانی ONE Lightweight Submission Grappling را تحسین می کند کاد روتولو و برادر دوقلویش، رقیب آینده ONE Welterweight Submission Grappling World Title تای روتولو.

نماینده UFD Gym گفت:

«مایکی موسومچی [is one of my favorite athletes in ONE]. من دوست دارم او را تماشا کنم. او بسیار سرگرم کننده است. برادران روتولو نیز. من نمی توانم آنها را فراموش کنم. آنها نیز عالی هستند.”

سولدیک اشتیاق به تسلط دارد، و این چیزی است که او را به سمت رقیب نخبه ای مانند موسومچی و همچنین سایر شکارچیان پیشرو در بزرگترین سازمان هنرهای رزمی جهان می کشاند.

در حالی که ورزش تنه به پا می تواند جمعیت را مانند هیچ چیز دیگری روی لبه صندلی هایشان بیاورد، این مرد 28 ساله MMA از فنی بودن گراپلرها قدردانی می کند – و او فکر می کند که این ورزش در کنار سایر اکتان های بالای ONE به خوبی کار می کند. پیشنهادات.

سولدیک گفت:

“من دوست دارم تماشا کنم [Musumeci] و من دوست دارم درگیری روی کارت ها را ببینم. همه چیز در ورزش های رزمی زمانی خوب و هیجان انگیز است که شما دو نفر از برترین افراد جهان را انتخاب کنید. آنها همیشه با شما یک دعوای دیوانه کننده انجام می دهند.

مهم نیست کدام ورزش رزمی – موی تای، کیک بوکسینگ، گراپلینگ، MMA – برای هرکسی که در اوج با بهترین ها مبارزه کند هیجان زده هستم.

و این را فقط در یک قهرمانی دارید. به همین دلیل هیجان انگیزتر از هر کس دیگری است.»

روبرتو سالدیک انتظار دارد که مایکی موسومچی شینیا آئوکی را ارسال کند

Mikey Musumeci زمانی که در 6 اکتبر به مصاف قهرمان سابق سبک وزن MMA جهانی ONE، Shinya Aoki می‌رود، آزمون بزرگی در پیش دارد.

آئوکی در تاریخ ONE بهترین بازیکن ثبت نام مشترک است و کمربندهای مشکی BJJ و جودو را به اعتبار خود دارد. او همچنین در دسته‌ای شرکت می‌کند که 35 پوند از وزن معمولی موسومچی سنگین‌تر است، اما روبرتو سولدیچ فکر نمی‌کند که اختلاف اندازه مشکلی ایجاد کند.

“Robocop” همزمان با مشاهده تسلط رقابتی Musumeci – ابتدا در BJJ و اکنون در مبارزه با سابمیشن – قدرت آمریکایی را از نزدیک احساس کرد و او تحت تأثیر قرار گرفت.

سولدیک فاش کرد:

من می بینم که مایکی برنده می شود زیرا او نیز قوی است. من با او در دوحه کلینچ انجام دادم [Qatar]. ما کمی با هم شوخی کردیم و دیدم که با توجه به وزنش، او در کلینچ واقعا قوی و پر از تکنیک است.

“خوب است که این را تماشا کنید. شما می توانید از آنچه واقعی است لذت ببرید. من گراپلینگ را دوست دارم و واقعا سخت است. کارهایی که مایکی انجام می دهد و اینکه چقدر آرام است واقعاً دیوانه کننده است. او یک اسطوره در این ورزش است. من نمی بینم که مایکی در این مبارزه شکست بخورد.

موسومچی از کودکی به دنبال تعالی در جیو جیتسو برزیلی بوده است و ذهن تک مسیری او به او این امکان را داده است که به یک پیشگام و مبتکر در این ورزش تبدیل شود.

برای این منظور، «دارث ریگاتونی» می‌تواند حریف را از هر نقطه‌ای با قفل‌ها و چوک‌های مخرب مفصل، و همچنین سوئیپ‌ها و پاس‌های نرمش به پایان برساند.

و از آنجایی که مجموعه مهارت‌های پادشاه مبارزه با تسلیم مگس‌وزن در یک منطقه متمرکز است، سولدیک فکر می‌کند که آئوکی را قبل از به صدا درآمدن زنگ پایانی در درگیری جذاب وزن آزاد آنها در ورزشگاه بوکس لامپینی شکست خواهد داد.

Robocop افزود:

“من فکر می کنم مایکی او را تمام می کند. این پیش بینی من است زیرا او برای این ورزش به دنیا آمده است. او بسیار بسیار خطرناک است. مثلث، قفل پا، خفه عقب برهنه، همه چیز. در هر پست، او یک تمام کننده است.»

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا