مسابقات one

دایان کاردوسو «نترسیم» از ضربه زدن Wondergirl قبل از مسابقه قوانین ترکیبی در ONE Fight Night 19

دایان کاردوسو «نترسیم» از ضربه زدن Wondergirl قبل از مسابقه قوانین ترکیبی در ONE Fight Night 19

دایان کاردوسو «نترسیم» از ضربه زدن Wondergirl قبل از مسابقه قوانین ترکیبی در ONE Fight Night 19

دایان کاردوسو در ONE 156 به دایره ONE راه می یابد

دایان کاردوسو «نترسیم» از ضربه زدن Wondergirl قبل از مسابقه قوانین ترکیبی در ONE Fight Night 19

دایان کاردوسو در ONE 156 به دایره ONE راه می یابد

دایان «هیولای روز» کاردوسواولین شکست قهرمانی ONE او را تشنه‌تر برای موفقیت کرده است.

این هنرمند ناک اوت برزیلی تمام تلاش خود را انجام می دهد تا مطمئن شود که پس از بازگشت به مسابقه، دوباره به مسیر پیروزی باز می گردد. نات “Wondergirl” Jaroonsak در مرحله نهایی مسابقات وزن نی با قوانین ترکیبی در ONE Fight Night 19 در Prime Video.

این نبرد در تاریخ 16 فوریه در پرایم تایم ایالات متحده برگزار می شود و کاردوسو مصمم است تا پیشرفت های خود را با ورود به استادیوم نمادین بوکس لومپین در بانکوک، تایلند به نمایش بگذارد.

انعکاس شکست او در برابر منگ بو آوریل گذشته، “دیولای روز” گفت:

“گاهی اوقات، یک قدم به عقب همان چیزی است که ما باید چندین قدم به جلو برداریم. من با عطش و اشتیاق بسیار بیشتری برای پیروزی برگشتم. در حال انجام دو جلسه تمرینی دیگر هستم [per day] نسبت به آخرین اردوی تمرینی ام، و مطمئنم که این تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.»

Cardoso و “Wondergirl” بین قوانین موی تای و MMA به مدت چهار راند به طور متناوب با هر ورزشکار ظاهراً در یک زمینه برتری دارند.

مهاجم تایلندی تجربه بیشتری در “هنر هشت اندام” دارد، در حالی که کاردوسو بیشتر در هنرهای رزمی ترکیبی شرکت کرده است.

اما “دی هیولا” با توجه به سابقه خود در موی تای، دو بار به پذیرش مسابقه فکر نکرد و نگران عبور از اولین مرحله استندآپ نیست:

“من یک مبارز هستم. من از این راه امرار معاش می کنم، پس می خواهم بجنگم. مهم نیست چه کسی طرف مقابل باشد، من همیشه آماده خواهم بود تا یک نمایش را اجرا کنم. من جاه طلبی دارم که قهرمان جهان شوم، بنابراین برایم مهم نیست که با چه کسی و تحت چه قوانینی مبارزه کنم. من می خواهم بهترین ها را شکست دهم تا بهترین شوم.

من از سبک او نمی ترسم زیرا من نیز از موی تای آمده ام و سال هاست که این کار را انجام می دهم. من خودم را حریفی می بینم که او را مجبور می کند در زمینه ای که در آن تخصص دارد سخت کار کند و شما این را خواهید دید.”

دایان کاردوسو انتظار دارد که Wondergirl را تمام کند

دایان کاردوسو مطمئن است که می‌تواند نات “Wondergirl” Jaroonsak را در هر طیفی از درگیری قوانین ترکیبی آینده آنها در ONE Fight Night 19 شکست دهد.

این بازیکن 27 ساله از مجموعه مهارت های حریف خود کم نمی گذارد، اما احساس می کند که سابقه موی تای او را در موقعیت خوبی برای راندهای ایستاده قرار می دهد، در حالی که تجربه MMA او مزیت بزرگی در زمین به او می دهد.

“هیولا روز” توضیح داد:

او یک مبارز بسیار سرسخت با ضربات عالی است. من به او احترام زیادی می گذارم. اما من هم مثل او خیلی سرسخت هستم و به خودم و دستانم اعتماد دارم.

نقطه قوت او قطعا ضربه زدن اوست، جایی که او سلاح های زیادی دارد و ترکیبی وسیع از مشت و لگد دارد. من فکر می کنم نقطه ضعف او دست و پنجه نرم کردن است. اگرچه او برای این مبارزه تمرین می کند، اما می دانم که این تخصص او نیست.»

با ایمان به بازی همه جانبه و قدرتی که او را رعد و برق دید آیاکا “زامبی” میورا کاردوسو در اولین بازی تبلیغاتی خود آماده است تا زرادخانه کامل خود را در مقابل جمعیت بانکوک آزاد کند.

نماینده آکادمی Carioca انتظار دارد که “Wondergirl” در ابتدا مهره سختی برای شکستن باشد، اما او همچنین انتظار دارد که در مرحله‌ای از مسابقه متوقف شود.

او افزود:

“من برای هر دو حالت آماده هستم. احساس می کنم می توانم او را ناک اوت کنم، اما چون او یک مبارز موی تای است، معتقدم می تواند برای مدتی در برابر ضربات من مقاومت کند. در زمین، من می بینم که می توانم او را در هر زمان ارائه دهم.

او ضربه‌ها را به خوبی جذب می‌کند، بنابراین معتقدم که می‌تواند ضربه‌های من را در دور اول تحمل کند. اما این مبارزه از دور دوم که تحت قوانین MMA باشد فراتر نخواهد رفت.

“من قصد دارم نمایشی به نمایش بگذارم و او را ناک اوت کنم تا به دنیا نشان دهم که چه توانایی‌هایی دارم.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا