مسابقات one

“آتش بازی، هیجان، سرگرمی” – دنیس پوریک وعده نبرد حماسی با نگوین تران دوی نهات را می دهد

“آتش بازی، هیجان، سرگرمی” – دنیس پوریک وعده نبرد حماسی با نگوین تران دوی نهات را می دهد

“آتش بازی، هیجان، سرگرمی” – دنیس پوریک وعده نبرد حماسی با نگوین تران دوی نهات را می دهد

Yodlekpet or Atchariya Denis Puric ONE Friday Fights 17 2

“آتش بازی، هیجان، سرگرمی” – دنیس پوریک وعده نبرد حماسی با نگوین تران دوی نهات را می دهد

Yodlekpet or Atchariya Denis Puric ONE Friday Fights 17 2

دنیس “تهدید بوسنیایی” پوریکبزرگترین تمرکز پیش رو ONE Fight Night 17: Kryklia vs. Roberts در Prime Video به هواداران مبارزه ای برای یادآوری می دهد.

مهمتر از همه، این بازیکن تنبل بوسنیایی-کانادایی می خواهد سبک بی امان خود را در مسابقه موی تای در وزن پرواز خود به نمایش بگذارد. “شماره 1” نگوین ترن دوی نات در پرایم تایم ایالات متحده در روز جمعه، 8 دسامبر.

در حالی که یک پیروزی همیشه هدف است، پوریک هرگز نمی خواهد آن را به قیمت عمل به دست آورد.

و با پخش زنده مسابقه در بیش از 190 کشور از استادیوم بوکس لومپین در بانکوک، او می‌داند که تماشاگران زیادی در آنجا حضور دارند.

این مرد 38 ساله گفت onefc.com:

«آتش بازی، هیجان، سرگرمی. بسیاری از مبارزان فراموش می کنند که ما سرگرم کننده هستیم. این یکی از نقاط قوت من است – من بیرون می روم، می جنگم، و سرگرم می کنم. من همیشه نمایش خوبی ارائه می‌دهم و مطمئن می‌شوم که با شادی جمعیت و به یاد دعوای من آن مکان را ترک کنیم.

چه برنده شوید یا ببازید، تا زمانی که بیرون بروید، بهترین کار خود را انجام دهید، نمایش خوبی ارائه دهید، تمام آنچه را که دارید به آن بدهید و آن را هیجان انگیز کنید، واقعاً مهم نیست. این دقیقاً همان چیزی است که هواداران باید در این مبارزه از من انتظار داشته باشند.”

پس از شکست مقابل اسطوره تایلند Yodlekpet “نابودگر” یا Atchariya دفعه قبل، پوریک متقاعد شده است که رفتن با یک استراتژی اختصاصی بهترین گزینه در برابر Duy Nhat نیست.

در عوض، او در حال برنامه ریزی برای رها کردن است، شدت علامت تجاری خود را به نمایش می گذارد و اجازه می دهد تراشه ها در جایی که ممکن است سقوط کنند:

هیچ برنامه بازی وجود ندارد. فقط برو و بجنگ در آخرین مبارزه ام یک برنامه بازی داشتم و چون به برنامه احمقانه بازی پایبند بودم شکست خوردم. من این چیزهای برنامه بازی را انجام نمی دهم.

مربی من به من گفت: “برادر، دعوای خودت را بکن و این مرد را له می کنی.” بنابراین این کاری است که ما انجام خواهیم داد.»

دنیس پوریک قصد دارد به «شکارچی سر» نگوین تران دوی نات فشار بیاورد

دنیس پوریک تصدیق می‌کند که نگوین تران دوی نهات دارای سلاح‌های قدرتمندی است، اما او معتقد است که در ماه آینده در تایلند، زرادخانه قوی‌تری خواهد داشت.

Duy Nhat در هر دو بازی ONE خود پیروزی های توقفی چشمگیری داشته است و ضربات سر رعد و برق او برجسته ترین حمله او بوده است.

با این حال، پوریک فکر نمی‌کند جای نگرانی دیگری وجود داشته باشد، و انتظار دارد برای هر چیزی که ستاره ویتنامی سر راهش قرار می‌دهد، پاسخی داشته باشد:

“به او نگاه کردم، برخی از چیزهای او را تماشا کردم. او خوب حرکت می کند. او ضربات سر خوبی دارد. او مرد قانونی است، اما فکر می کنم ابزارهای بیشتری از او دارم.

من باید مراقب آن ضربه های سر باشم، اما به غیر از آن، هیچ تهدیدی نمی بینم. من چیزهای دیگری را که او دارد نمی بینم. او بوکس من را ندارد. من فکر می کنم قدرت بیشتری دارم. من هم خوب حرکت می کنم.

من واقعاً توسط این مرد تهدید نمی شوم. تا زمانی که در فرم خوبی هستم و کاردیویم بالاست، جای نگرانی نیست.»

پوریک ممکن است در یک برنامه دقیق برای Duy Nhat قفل نشده باشد، اما او فکر می کند مسیر قوی تری برای پیروزی وجود دارد.

به طور خاص، او به دنبال این است که در صورت “شماره 1” قرار بگیرد، چرم سنگین را معامله کند و ببیند آیا حریفش می تواند گرما را تحمل کند یا خیر.

نماینده تیم CSK اضافه کرد:

من فکر می کنم ضربات و حرکات پاهای او تنها دو چیز هستند که او دارد. فکر می کنم بقیه چیزها را دارم. من دارای پاها، دست ها، حرکت خوب و چانه ای هستم که نمی توانی آن را به راحتی کنار بگذاری.

فکر می‌کنم فقط باید او را به طناب‌ها فشار دهم و به او بدهم. او آن سلاح های دور نزدیک را ندارد و من با این سنگ ها در صورتش وارد می شوم. من باید سعی کنم او را در مقابل طناب ها به دام بیاندازم، او را آنجا نگه دارم و مجازاتش کنم.

او یک شکارچی سر است و من یک قاپنده بدن هستم، بنابراین خواهیم دید که چه کسی اول به چه کسی می رسد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا