انجمن های رزمی

رهبر انقلاب: در خلقت بشر نقش مادری زن برترین نقش هاست

رهبر انقلاب: در خلقت بشر نقش مادری زن برترین نقش هاست

رهبر انقلاب: در خلقت بشر نقش مادری زن برترین نقش هاست

در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن، جمعی از اقشار مختلف بانوان از جمله بانوان ورزش کشورمان امروز چهارشنبه ۶ دیماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، اعظم صفری نایب رئیس دوم فدراسیون همراه با نمایندگان این فدراسیون برای دیدار با مقام معظم رهبری، در حسینیه امام خمینی(ره) حضور یافتند.
حضرت آیت اله خامنه ای در این دیدار فرمودند: رویکرد تمدن غربی در مبحث بسیار مهم و حیاتی زن در دو عامل سودجویی و لذت‌جویی خلاصه می‌شود. مسئله زن در اسلام یکی از نقاط قوت اسلام است. به نظر من زن مسلمان الگویی بهتر از فاطمه‌ی زهرا (سلام‌اللّه‌علیها) نمیتواند پیدا کند.
ایشان همچنین بیان کردند: حضور زنان در مشاغل مختلف مدیریتی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی هیچ محدودیتی ندارد. ملاک شایسته‌سالاری است. در ارزشهای انسانی، جنسیت نقش ندارد. امام (ره) دخالت در سیاست را بر زنان واجب کردند. اگر زن خانه‌دار یا زن شاغل هستید باید به فکر جامعه باشید.
در حاشیه این دیدار اعظم صفری گفت: بدون شک این دیدار صمیمانه و باشکوه مقام معظم رهبری با بانوان سرزمین ما باعث افتخار بود.
وی افزود: طبق بیانات رهبر انقلاب و تاکید حضور زنان در مشاغل مختلف، امیدواریم با عزمی راسخ در جهت تحقق اهداف و موفقیت ورزش کشور مخصوصا ورزش بانوان گامی رو به جلو برداریم.


Source link

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا