دسته بندی نشده

لوگان پل پس از اینکه دیلون دانیس باعث عجله امنیتی شد با محرومیت برنده شد

لوگان پل پس از اینکه دیلون دانیس باعث عجله امنیتی شد با محرومیت برنده شد

یادداشت ویراستار: این مقاله در ابتدا در MMAJunkie.com.

***

پس از یک ساختمان داغ که شاهد درگیری های فیزیکی در کنفرانس های مطبوعاتی قبل از مبارزه بود، لوگان پل برای دعوا حاضر شد متأسفانه حریف او دیلون دنیس می خواست دلقک کند.

مسابقه نمایشگاهی که برای شش راند سه دقیقه‌ای برنامه‌ریزی شده بود، به‌عنوان مسابقه‌ای مشترک انجام شد بوکس نامناسب: کارت PRIME در AO Arena در منچستر، انگلستان. این رویداد به صورت زنده در DAZN و ESPN Plus pay-per-view پخش شد.

پس از خواندن سرودهای ملی و مقدمه ای توسط گوینده افسانه ای مایکل بافر، رینگ از امنیت پاک شد و مسابقه کینه در جریان بود.

وقتی پل بیرون آمد و با مشت به طبقه بالا و بدنش شلیک کرد، دستکش ها شروع نمی شد. دنیس گارد خود را بالا و محکم نگه می داشت در حالی که پل مشت هایش را می زد. آن دو اغلب در اوایل راند با هم صحبت می کردند، در حالی که پل مشت زد در حالی که دنیس در واکنش لبخند می زد. در طول راند، دنیس به جلو فشار می آورد، اما مشت های زیادی به او وارد نمی کرد.

پل دستانش را روی کمرش نگه داشت تا راند 2 را پس از شلیک انبوه مشت های اولیه شروع کند. در حالی که پل به بدن مشت می زد و ترکیباتی را در طبقه بالا پیشنهاد می کرد، دنیس همچنان به لبخند زدن ادامه داد زیرا صدای چند بوق از میان جمعیت شنیده می شد. دنیس شروع به پرس کردن به جلو کرد، اما باز هم، پل تنها مبارزی بود که حمله را ارائه می کرد. پس از اینکه دنیس تمسخر کرد و بی‌علاقه به پرتاب مشت‌ها ظاهر شد، پل تصمیم گرفت تا در حین پوشاندن دنیس، مجموعه‌ای از مشت‌های سخت را خالی کند.

دانیس در حالت دفاعی در حالی که آرنج راستش را بالا می‌آورد در سومین بازی بیرون آمد و باعث شد داور سریعاً اخطار بدهد. پل به این تکنیک خندید اما به حالت حمله خود بازگشت. دنیس عقب نشینی کرد و سپس روی بوم دراز کشید و او را به نگهبان خود دعوت کرد که انگار یک مسابقه جیو جیتسو است. نه پل و نه داور با این بد بازی ها سرگرم نشدند.

دنیس با ارائه هک در راند چهارم، زود به یک هوک راست خوب رسید. با این حال همه چیز به سرعت برای دنیس تغییر کرد و باعث شد که پل به خاطر عدم خروجی تهاجمی حریف خود آشفته شود. بدون توجه به این، پل با حمله ثابت خود ادامه داد. در هنگام زنگ، پل زیر ضربه دنیس فرود آمد، که سپس گردن را برای خفه کردن گیوتین گرفت.

در راند 5، دنیس خود را به گوشه ای رساند و پل با زدن مشت های محکم از آن استفاده کرد. دنیس سرانجام تصمیم گرفت حرکت کند، اما چون در طول راند ضربات مشت خود را از دست داد، ناامید شد و به پل گفت که او را در جیو جیتسو شکست خواهد داد.

در سه دقیقه مانده به پایان، دنیس تصمیم گرفت که تلاشش برای بوکس زدن با پل تمام شده است.

او برای حذف شلیک کرد که پل آن را پر کرد، که باعث شد دو محافظ امنیتی یک پای خود را وارد رینگ کنند. دنیس به نظر می رسد که قرار است به روال عادی خود ادامه دهد و مبارزه از سر گرفته شد. با این حال، لحظه ای بعد، برداشتن دیگری متوقف شد و پل در حالی که دانیس روی زمین بود مشتی را پرتاب کرد. دنیس روی پاهایش برگشت و به دنبال پل دوید. این بار چند تن از اعضای امنیتی به حلقه هجوم بردند و صحنه ای آشفته را به وجود آوردند.

در نتیجه شیطنت های او، دانیس محروم شد.

پس از اینکه همه چیز حل شد و نتیجه رسمی اعلام شد، پل به سمت کانر مک گرگور شلیک کرد، اما قول داد به رینگ دبلیو دبلیو ای بازگردد تا با ری میستریو جونیور روبرو شود.

«آیا آن لپرکان کوچولو اینجاست؟ کجای کانر؟» پل در مصاحبه پس از مبارزه خود گفت.

مک گرگور که ظاهراً در جای دیگری مبارزه را تماشا می کرد، از نتیجه مبارزه راضی به نظر می رسید.

مک گرگور در ادامه نوشت: “چه تماشایی، خوش آمدید.” ایکس.

نتایج به‌روز مسابقات Misfits Boxing: کارت PRIME شامل:

  • لوگان پل دفاع دیلون دنیس از طریق محرومیت – دور 6، 3:00
  • Slim Albaher Def. Salt Papi از طریق TKO (مشت) – دور 4، 2:54 – برای قهرمانی در وزن متوسط ​​Misfits
  • Deen the Great Def. ولید کوسه با تصمیم متفق القول (49-44 48-45، 48-45) – برای قهرمانی سبک وزن Misfits
  • دفاع آنتونی تیلور کینگ کنی با تصمیم متفق القول (49-45، 49-45، 49-45) – برای قهرمانی سبک وزن Misfits
  • همسر من نیت دف. Whindersson Nunes با تصمیم متفق القول (40-36، 40-36، 40-36)
  • BDAVE و Luis Pineda در مقابل NICHLMAO و Alex Wassabi یک تساوی تقسیم کردند (39-37, 37-39, 38-38) – برای قهرمانی تیم Misfits tag
  • دفاع اد متیوز Swarmz از طریق ناک اوت – راند 1، 0:30
  • Tempo Arts Def. چیس دی مور از طریق تصمیم تقسیم (37-39، 39-37، 39-37) – برای قهرمانی سنگین وزن Misfits
  • دفاع آسترید وت الکسیا گریس با تصمیم اکثریت (28-28، 30-26، 30-26) – برای قهرمانی سبک وزن زنان Misfits
  • DTG def. SX از طریق TKO (مشت) – دور 1، 1:59

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا